Gå til innhold

Guide for M50 motor, i E30 karosseri (Ajourført 23.07-2012)


Fliid
 Share

Anbefalte innlegg

Har problem med att startmotorn bara klickar på min m50 vanos. Har kopplat allt men inte den lilla svart/gröna kabeln då jag inte vet vart den ska. Har bara 3 terminaler på startmotorn. En för plus, jord och den där tjockare gula/svarta kabeln. Haft i en m50 tidigare och då fungerade det utan problem! Så är det nån som vet vart jag ska koppla denna grönsvarta kabeln för att få igång startmotorn? Ska den jordas eller vill den ha ström?

Skickat från min GT-N7000 via Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ett par spm her nå :-P

Noen som vet hva disse to er til? De er ligger i samme ledning hele veien og er vel den lengste som er å finne

2m3lybmal799ewfpcui2.jpg

Tror dette er en termostat ting :-P noen som vet hvor den skal festes? Det går en slange fra Gasspjeld til den så en slange fra den til blokka? Evnt om den kanskje ikke trengs?

q3g030wlgktykkx1av7k.jpg

Luringen jeg kjøpte mottoren av har kappet av Gasspjeld kontakt, så jeg har fått tak i ny/brukt kontakt som jeg tenkte å lodde på mottor nettet, farge på mottornett ledning er brun, gul, svart. Ledning fra ny/brukt kontakt er brun, rød og gul, brun og svart noen som vet hvem som skal loddes med hvem for å få det riktig? Kanskje bare å følge farge?

amw8b2ndv6qbh11fwm66.jpg

Takker for all hjelp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ett par spm her nå :-P

Noen som vet hva disse to er til? De er ligger i samme ledning hele veien og er vel den lengste som er å finne

[ Bilde ]

Tror dette er en termostat ting :-P noen som vet hvor den skal festes? Det går en slange fra Gasspjeld til den så en slange fra den til blokka? Evnt om den kanskje ikke trengs?

[ Bilde ]

Luringen jeg kjøpte mottoren av har kappet av Gasspjeld kontakt, så jeg har fått tak i ny/brukt kontakt som jeg tenkte å lodde på mottor nettet, farge på mottornett ledning er brun, gul, svart. Ledning fra ny/brukt kontakt er brun, rød og gul, brun og svart noen som vet hvem som skal loddes med hvem for å få det riktig? Kanskje bare å følge farge?

[ Bilde ]

Takker for all hjelp :)

. Di lange ledningene er lambdasonde og ryggelysbryter på girkassa om eg ikkje tar feil:) den runde er lambda og den andre skal på en kontakt på girkassa. Den termostatingen står orginalt i luftfilterboksen mener eg på, denne er bsre å plassere nært filteret ditt om du ikkje bruker det orginale, og di ledningene er bare å prøve seg fram:)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...