SteffenM2 Skrevet November 1, 2009 Skrevet November 1, 2009 Ta med venner og bekjente og bli med på en fartsfylt dag! Tid: 10.00-18.00 Pris: 250,-Pr bil. Gratis å se på Hjelm er anbefalt, men ikke påbudt. Det vil bli foretatt en liten teknisk sjekk ved betaling. Ingen skal bevege seg på banen, annet enn arrangører / hjelpemannskap. Det vil muligens bli muligheter for grilling, mat medbringes selv. De som har ispigg kan ta disse med. Ser ann forholdene for evnt. Bruk. VEIBESKRIVELSE: E6 sydfra -Følg E6 videre nordover ca. 1 km etter avkjøring til Oslo Lufthavn. -Følg skilter til ”Gardermoen Næringspark”. -Kjør rett igjennom Gardermoen Næringspark (McDonalds til høyre) og videre ca. 1 km. -Kjør til høyre i rundkjøring, skiltet mot ”Lie”. -Etter ca. 3 km, kjør til venstre, skiltet mot ”Militær Flystasjon”. -Etter ca. 2 km, kjør til venstre, skiltet mot ”Raceway” og ”Motorpark” E6 nordfra -Følg skilter mot ”Militær Flystasjon” gjennom 2 rundkjøringer, 1 stort kryss + 1 T-kryss. -avkjøring til venstre skiltet mot ”Raceway” og ”Motorpark” Fra Hønefoss -Kjør gjennom Nannestad og følg skilter mot ”Militær Flystasjon” -Kjør rett forbi innkjøring til Flystasjon -Etter ca. 5 km, kjør til høyre, skiltet mot ”Raceway” og ”Motorpark” Fra Oslo Lufthavn -Kjør gjennom lufthavnens sentralområde eller følg skilt mot Nannestad og Hønefoss. -Følg skilting mot ”Sand” i stor rundkjøring. -Etter ca. 3 km, kjør til venstre, skiltet mot ”Vilberg” -Etter ca. 2 km, kjør rett gjennom rundkjøring -Etter ca. 3 km, kjør til venstre, skiltet mot ”Militær Flystasjon”. -Etter ca. 2 km, kjør til venstre, skiltet mot ”Raceway” og ”Motorpark” Fra Kongsvinger over Jessheim -Følg skilting mot E6, Hamar, Lillehammer -Følg skilter til ”Gardermoen Næringspark”. -Kjør rett igjennom Gardermoen Næringspark (McDonalds til høyre) og videre ca. 1 km. -Kjør til høyre i rundkjøring, skiltet mot ”Lie”. -Etter ca. 3 km, kjør til venstre, skiltet mot ”Militær Flystasjon”. -Etter ca. 2 km, kjør til venstre, skiltet mot ”Raceway” og ”Motorpark”
NiklasJa Skrevet November 1, 2009 Skrevet November 1, 2009 Bare for BMW? Kjører Audi og MB vinterbiler
Azeton Skrevet November 1, 2009 Skrevet November 1, 2009 Om det er slik som i fjor.. Så kan du omså komme med en golfbil
NeonMuffler Skrevet November 1, 2009 Skrevet November 1, 2009 ikke ispigg? æsj. noen som har greie piggdekk til e30 her?
SteffenM2 Skrevet November 1, 2009 Forfatter Skrevet November 1, 2009 Neon, du merka jo hvor fort isen ble borte når vi hadde folk med ispigg, vi vil prøve og holde isen så hel som mulig.. Det skal kun være biler med bakhjulstrekk, og 4hjulstrekk. BMW kommer i første rekke, men blir ikke plassene fylt opp, kan folk med andre merker få komme.
Hauso Skrevet November 1, 2009 Skrevet November 1, 2009 Jeg kommer nok mest sannsynlig. får se an hvordan det står til med pængbokji!
NeonMuffler Skrevet November 1, 2009 Skrevet November 1, 2009 ja husker det steff:) du får finne noen gode piggdekk til meg imens tihi
Sjøbuse Skrevet November 1, 2009 Skrevet November 1, 2009 i fjor var det noe dritt med de 4x4 subaruene som brått suste forbi oss andre både på høyre og venstre side. jeg lå selv i sladd nedover sletta i 50-80. så kom en subaru i full fart som trøkka seg forbi på innsiden av meg så jeg brått måtte svinge unna for å ikke kræsje med han. unna manøveren gjore at 7er`n min snurra og gikk rett i snøfonna. det var lite givende syns jeg. så de 4x4 bilene ødelegger mye når de absolutt må kjøre WRC og må forbi til enhver pris. resultatet av dust i subaru. jeg syns det hadde vært best om vi med bakhjulstrekk (bmw) var første prioritet. og de 4x4 WRC bilene får kjøre alene nå og da. eller holde farten med bilen forran og ikke trøkke seg frem hele tia.
SteffenM2 Skrevet November 2, 2009 Forfatter Skrevet November 2, 2009 BMW blir som sagt prioritert. Jeg hadde jo en erfaring med at disse evoene og imprezaene skulle for en hver tid. Jeg smalt jo nesten i ræva i en Evo, var vel maks 1meter unna i det han susa forbi.
NiklasJa Skrevet November 2, 2009 Skrevet November 2, 2009 4x4 er det fryktelig morsomt på gardermoen da Synes bakhjulstrekk fort blir kjedelig uten ispigg. Satser på at det er plass til meg i en audi der
SteffenM2 Skrevet November 2, 2009 Forfatter Skrevet November 2, 2009 Ta og skriv at dere skal være med, så er det lettere for meg og holde oversikten.
NiklasJa Skrevet November 2, 2009 Skrevet November 2, 2009 Jeg vil bli med! Vil helst kjøre Audi S2, hvis ikke det går vil jeg kjøre W201 2.3 16v, hvis ikke det går så kommer jeg i en daff e34 520 med esab
SteffenM2 Skrevet November 2, 2009 Forfatter Skrevet November 2, 2009 Som skrevet, vi prioriterer BMW først!
///Kristian Skrevet November 2, 2009 Skrevet November 2, 2009 Dette høres bra ut. Noe jeg må komme å se på tror jeg:D hehe.. Hvor er gardemoen raceway?
SteffenM2 Skrevet November 2, 2009 Forfatter Skrevet November 2, 2009 Ligger ved Gardermoen lufthavn, skal få lagt ut mere detaljert info om ikke så alt for lenge!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå