Gå til innhold

bensintank på e30 stv lik den som er på sedan ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei . i dag var jeg uheldig igjen :S slo hull i bensin taken op min e30 stv.

så da er spørsmålet . er bensin tanken lik som på e30 sedan ? eller det helt forsjelige ? håpper på svar fort :D

• Svar 43
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Kan sveise det igjen, om du vet om noen som er veldig interisserte i å sveise på en bensin tank.

Noe vidunder middel har jeg ikke hørt om. Kemisk metall f.eks, er ikke motstandsdyktig mo bensin. Fra hva jeg vet. En kopi tank koster ikke all verdens.

Skrevet

jeg har hørt at tyggis funker som nødrep.....

det og god gammeldags såpestykke, ikke dove ol, men skikkelig såpe.

Hvor lenge dette funker aner jeg ikke, men det er vel på nivået med å ta strømpebukse som viftereim, du kommer deg hjem

Skrevet
men er det noe forsjel på festene på tanken fra touring til helt vanelig sedan? eller er festen like bortsett fra at tanken er mindre?

har finni noen bilopphugeri i nerheten av meg som har bensin tanker nå. men det er til sedan . så da er spørsmåle om den går over ? samma om den er mindre bare at festene er på samma sted som det er på tanke som satt der?

Skrevet

Finnes en type silikon, husker ikke hva den heter, som er motstandsdyktig mot bensing og andre kjemikaler. Spørs litt hvor stort hullet er. Men jeg brukte det og satt i en skrue ganske nylig på en bil. Ble tett. Kjøpte det på mekonomen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...