bmwfreak89 Skrevet November 1, 2009 Skrevet November 1, 2009 hei . i dag var jeg uheldig igjen :S slo hull i bensin taken op min e30 stv. så da er spørsmålet . er bensin tanken lik som på e30 sedan ? eller det helt forsjelige ? håpper på svar fort
Fliid Skrevet November 1, 2009 Skrevet November 1, 2009 Facelift tank , 2/4 dørs er lik som Touring. Dette er den som mange kaller " den store tanken" . Liter husker jeg, er det 60 montro ?
bmwfreak89 Skrevet November 1, 2009 Forfatter Skrevet November 1, 2009 okay. men er det en mulig het for og tette hule med noe ? eller må jeg kjøpe ny ?
Fliid Skrevet November 1, 2009 Skrevet November 1, 2009 Kan sveise det igjen, om du vet om noen som er veldig interisserte i å sveise på en bensin tank. Noe vidunder middel har jeg ikke hørt om. Kemisk metall f.eks, er ikke motstandsdyktig mo bensin. Fra hva jeg vet. En kopi tank koster ikke all verdens.
Sturlis Skrevet November 1, 2009 Skrevet November 1, 2009 Hadde aldri i verden begynt å sveise på en bensintank hvertfall risky business ^^
bmwfreak89 Skrevet November 1, 2009 Forfatter Skrevet November 1, 2009 det er ikke akkurat trykt og sviese bensin tank nei hehe. men ny tank koster jo 6000 på gs og det er litt dyrt syntes jeg da:P
Fliid Skrevet November 1, 2009 Skrevet November 1, 2009 En kopi tank koster ikke all verdens. Sjekk Koed f.eks
bmwfreak89 Skrevet November 2, 2009 Forfatter Skrevet November 2, 2009 men er det noe forsjel på festene på tanken fra touring til helt vanelig sedan? eller er festen like bortsett fra at tanken er mindre?
325icab_88 Skrevet November 2, 2009 Skrevet November 2, 2009 Det går fint å sveise en bensintank om du leverer den til en kyndig person Tanken blir fyllt med gass som fortrenger oksygenet, dermed blir det ikke noe smell
ehrnst Skrevet November 2, 2009 Skrevet November 2, 2009 jeg har hørt at tyggis funker som nødrep..... det og god gammeldags såpestykke, ikke dove ol, men skikkelig såpe. Hvor lenge dette funker aner jeg ikke, men det er vel på nivået med å ta strømpebukse som viftereim, du kommer deg hjem
bmwfreak89 Skrevet November 2, 2009 Forfatter Skrevet November 2, 2009 men er det noe forsjel på festene på tanken fra touring til helt vanelig sedan? eller er festen like bortsett fra at tanken er mindre? har finni noen bilopphugeri i nerheten av meg som har bensin tanker nå. men det er til sedan . så da er spørsmåle om den går over ? samma om den er mindre bare at festene er på samma sted som det er på tanke som satt der?
ehrnst Skrevet November 3, 2009 Skrevet November 3, 2009 de har samme delenummer tok meg 1.5 min å sjekke på gs
bmwfreak89 Skrevet November 3, 2009 Forfatter Skrevet November 3, 2009 så da kan jeg bare kjøpe en som sitter på en standar e30 da:P?
HungerForE30 Skrevet November 3, 2009 Skrevet November 3, 2009 Finnes en type silikon, husker ikke hva den heter, som er motstandsdyktig mot bensing og andre kjemikaler. Spørs litt hvor stort hullet er. Men jeg brukte det og satt i en skrue ganske nylig på en bil. Ble tett. Kjøpte det på mekonomen.
M3 Yngve Skrevet November 3, 2009 Skrevet November 3, 2009 Låner tråden din litt jeg. Compak har plast tank, kan den passe på E30 tro??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå