Fliid Skrevet November 3, 2009 Skrevet November 3, 2009 Bmw freak, løp å kjøp! Har allerede svart deg på spørsmålet, om touring tank og sedan er like. Dette inkluderer selfølgelig tank fester osv. alle E30 med stor tank er like. Yngve, selvom de har samme bakstilling, så har de ikke samme fester for tank. De har E36 gulv. med tilhørende feste punkter.
bmwfreak89 Skrevet November 5, 2009 Forfatter Skrevet November 5, 2009 jo var og så på tank i dag til e30 . men på den som satt på e30 min nå har to hull på toppen . og den jeg var og så på har bare 1 hull . og bensin pumpa er på topen av tanke . så det virker ikke ut som at dem passer .eller gjør det?
Fliid Skrevet November 5, 2009 Skrevet November 5, 2009 Tanken du så på i dag. Hva slags bil var det fra? Modell er vesentlig.
bmwfreak89 Skrevet November 5, 2009 Forfatter Skrevet November 5, 2009 trur det var fra en 320i sedan modelen er jeg ikke sikker på
Fliid Skrevet November 5, 2009 Skrevet November 5, 2009 Facelift tank , 2/4 dørs er lik som Touring. Dette er den som mange kaller " den store tanken" . Liter husker jeg, er det 60 montro ? Du vet nok kanskje ikke hva facelift er. Det er E30 modellene etter 09/1987. Tankene som ble levert på E30 etter dette, de kan du bruke. De før kan du overhodet ikke bruke. Uten ombygging.
bmwfreak89 Skrevet November 5, 2009 Forfatter Skrevet November 5, 2009 så allt av e30 etter 87 passer på min ? har jeg forstått det riktig nå ?
olejørgen Skrevet November 5, 2009 Skrevet November 5, 2009 touring har 60 l. tank og har to tankmålere og et rør inni tanken som forbinder begge sidene og den er spesiell så vidt jeg vet. bensintanker kan lappes med slaglodding og hvis den blir fylt opp med vann først så smeller det ikke men det må være litt luft under det stedet som skal sveises
Fliid Skrevet November 5, 2009 Skrevet November 5, 2009 olejørgen; http://bmwfans.info/parts/catalog/16111180175/ Trykk på pluss ikonet før "E30" så ser du at tanken er like ordinær som alt annet
bmwfreak89 Skrevet November 5, 2009 Forfatter Skrevet November 5, 2009 Takk for hjelpen fliid da er tanken skaffa
olejørgen Skrevet November 5, 2009 Skrevet November 5, 2009 Har forøvrig hatt 2 touringer i mitt eie og har skiftet bensintank på begge og de var ikke like personbiltanken for de hadde jeg noen av på loftet og de kunne jeg ikke bruke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå