Inge-e30 Skrevet November 1, 2009 Skrevet November 1, 2009 Hei! Ønsker kjøpe komplett høyre og ventre dør til E30 2dørs sedan. Fakta om dagens dører: Glass grønntone (trenger ikke passasjer side glass om du ikke har) Sidetrekk (har jeg komplett, så trenger ikke om du ikke har) Farge: Sølv, men må uansett lakke Nøkkel: JA takk, ettersom tyven måtte skru i låsen med trekker :/ Lister: Vanlig sølv lister/krom.. LITE rust og helst med nøkkel til dørene!! PM meg med pris, dør info og hvor du bor.. Selv bor jeg i/på Oslo / Hadeland Ellers kan jeg faktisk vurdere selge min E30 325IX manuell (194k KM) med den knuste ruta.. Uansett PM Takk for hjelpen!
glenn.G Skrevet November 2, 2009 Skrevet November 2, 2009 jeg har 2 sorte dører uten rust og 2 røde med lås og nøkkel til 2 dørs e30
Ajern Skrevet November 2, 2009 Skrevet November 2, 2009 har 2 dører i bronze beige, men uten nøkler desverre, er kun litt rust puss nede i hjørnet på dørene, bare overflate!
Inge-e30 Skrevet November 2, 2009 Forfatter Skrevet November 2, 2009 Flott.. Kanon forum! Kontakter dere pr PM når jeg kommer hjem fra jobb.. Så lenge jeg ikke fjerner innlegg er jeg fortsatt interesert i dører! Så fortsett å si ifra om DU har dører!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå