Gå til innhold

E36 M3 3.0 S50B30 deler selges (+ div M50, M10 og E30)


oddis
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er Apex 40/40mm til 4 cyl 45mm fjærbein (gjelder kun framdemperne, ellers er alt likt). Du har vel antakelig 45mm bein også, siden du har 316 (Nesten bare 325 med 51mm).

Ikkeno problem å ha de på 6 cyl motor, lånte de ut i anledning et banetreff da en kamerat av meg med E30 M30B35 kjørte, og det funka greit. Temmlig stivt sett orginalt. Bilen synker ikke mye orginalt med 4 cyl iallefall.

Følger med TUV papirer også, men noe av serinr på enkelte av fjærene har flasset.

1000 lapp for hele settet. Ikke gått langt, og korrekt innkjørt :lol: Du har nr mitt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen lamdasoner til S50, kun til M20 facelift/M40. Tror sondene skal være like, men er litt ulik lengde på kablene, ellers mener jeg det skal funke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uten fjærene blir demperne ganske verdiløse, så må nok bli en 1000 lapp er jeg redd. Dumt å ikke ha dempere som står i stil med fjærer da! ;) Blir mye bedre med skikkelige avstemte dempere mot orginale vannseng dempere fra BMW. De funker kun til rægging og langturer, men det er også det meste...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff, du er jo håpløs å prute med;P

men får ta alt for en tusen lapp da:)

sender du meg kontonr på pm, så overfører jeg penger til deg:)

så regner jeg med at det sikkert er greit for bestefar gess at du tar med deg fjørene og dempera neste gang du skal til han, regner med at det ikke blir lenge til:) har verksted ved siden av jobben til kim så går sikkert greit å bruke han som mellom mann:) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...