rogerhansen31 Skrevet November 2, 2009 Skrevet November 2, 2009 Heisann ønsker å kjøpe div deler til min 635 csi skulle så sårt ha fått tak på noen deler til min bil mangler krom listene fra forskjerm over tak å ned til sidevinduet bak på begge sider mangler eller skulle også ha hatt nye støtfangere frem og bak og den gummispoileren bak på bakluka holder på å restaurere denne bilen så alle tips om deler til denne bilen motas med stor takknemmelighet
635csi Skrevet November 2, 2009 Skrevet November 2, 2009 Skal kvitte meg med den originale gummispoileren på min bil siden jeg skal gå over til M-techvinge i stedet. Blir vel i løpet av vinteren går jeg ut i fra.
rogerhansen31 Skrevet November 2, 2009 Forfatter Skrevet November 2, 2009 heisann vist du skal kvitte deg med denne kan jeg få kjøpt den da ..evt hvilken pris min var limet så godt at den gikk i stykker da jeg skulle demontere denne
635csi Skrevet November 2, 2009 Skrevet November 2, 2009 Min har halvveies løsnet allerede, så jeg går ut i fra at den blir grei å få demontert videre. Pris blir vi sikkert enig om etterhvert, må nesten vente til jeg får demontert den og sjekket tilstanden. Har ikke begynt på oppussingen av bilen heller ennå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå