Kenni Skrevet November 2, 2009 Skrevet November 2, 2009 Skulle strare bilen min i dag og fikk ikke start med det første. Leser at andre på forumet har hatt samme problem. Bilen har stått siden fredag ettermiddag og ble flyttet 7m på søndag. Den virket veldig sur når den etter en stund startet, å når jeg hadde røyklagt hele nabolaget etter noen gasspådrag så var den helt 100%. Det sies at dette er kjent problem, men ikke hva årsaken er og hva man evt kan gjøre med det.. Forslag??
^th0mas^ Skrevet November 4, 2009 Skrevet November 4, 2009 Sort røyk? Kan være at bilen får for mye bensin i starttidspunktet.
Kenni Skrevet November 4, 2009 Forfatter Skrevet November 4, 2009 Ikke sort røyk nei, men veldig mye grå røyk når jeg fikk start på den.
^th0mas^ Skrevet November 4, 2009 Skrevet November 4, 2009 Kan være lekasje i dysene som foresaker en del bensin på starttidspunktet. Kan være kondens, men da burde eksosen vært hvit. Er ikke så unormalt at en kald bil sliter med litt røyk ved oppstart. Men tror ikke det er noe problem med mindre dette vedvarer. Vet om mange engangstilfeller på slike ting. Da er det ikke verdt å bry seg om.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå