Gå til innhold

Tlf bluetooth E61


Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har bluetooth, orginal BMW bluetooth-telefon (motorola) og sim-kort som plasseres i midtarmlenet.

Dette funker fint, men får ikke noen andre telefoner til å virke.

Har prøvd HTC, Nokia, Sony Ericsson....

Telefon og bil finner hverandre, og legger til telefonen helt fint, men ingenting skjer.

Har prøvd med simkortet ikke i bilen, og motorolatelefonen slått av.

Noen som har noe forslag? Skal det virke selv med simkort i bilen?

Hadde vært greit å kunne brukt min egen telefon i bilen og..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Funker heilt fint på min E61. Har da ikkje integrert telefon. Kunn Bluetooth (SA633). Har testa med Nokia E61, E71 og Iphone 3G. Er problem med telefonboka på enkelte telefoner (bl.a. E61) elles fungere alt. Du får altså "Parret" bil og telefon uten problem? Har du prøvd å koble til både frå bilen og frå telefonen? (Bilen prøver automatisk mens frå mobilen kan du koble til maneult) Har du siste software på telefonane du har prøvd? Kan kanskje være noko spesielt som må gjerast siden du har integrert telefon i tillegg til bluetooth.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, parret bil og telefon uten problem. Med kode og alt. Kommer opp i listen over "godkjente/parrete telefoner" eller hva jeg skal kalle det.

Hvis jeg går inn på telefonmeny i idrive står det bare "sett inn simkort"..

Må du koble til manuelt med mobilen hver gang, eller holder det at bluetooth er slått på? Eneste jeg får til er å få bil og tlf til å finne hverandre, men ikke noe mer.

Venter Iphone 3Gs nå en av dagene, og den skal virke. Funker det ikke da, er det bilen det er noe galt med.. Tungvint med tvillingsim, da det ikke bare er jeg som bruker bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...