John H Skrevet November 2, 2009 Skrevet November 2, 2009 Som sagt. Altså bytte hele caben (stoffet) på e36 cabriolet. Er dette gjennomførbart for vanlige folk eller er det vanskeligt? Altså lever inn til bmw vanskeligt?
TurboLag Skrevet November 2, 2009 Skrevet November 2, 2009 har bytta et utall kalesjer på mazda mx-5 hvertfall, går bra om du er gjennomsnittlig praktisk anlagt og forsikrer deg om at du har alt du trenger før du starter (matpakke og drikke inkludert )
korny Skrevet November 2, 2009 Skrevet November 2, 2009 bytta på denne: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=1 ... sc&start=0 var enkelt det, 6 skruer og 5 kontakter, men du bør være 2 stk da den er tung som faen.. og ikke mins vanskelig og justere på plass alene, brukte kansje 2 timer på jobben,
John H Skrevet November 2, 2009 Forfatter Skrevet November 2, 2009 Ah, okey. Så det er muligt da altså Da blir det kanskje å kjøpe ny. Men, den er jævli tung sier du? Må du av med hele "ramma" og skifte når den er av, eller kan du gjøre det når den står på bil?
John H Skrevet November 2, 2009 Forfatter Skrevet November 2, 2009 Hmm..kan være dere har misforstått meg litt? Eg lurer på om det går å bytte kun trekket!? Tøyet med vindu i altså...
TurboLag Skrevet November 2, 2009 Skrevet November 2, 2009 som jeg sier, har trekt om kalesjer på et uvisst antall mazdaer. De bilene jeg har sett på har hatt ca samme oppbygning på kalesjen alle sammen, så det er ikke en umulig oppgave. pass på å få tak i tettelist og strammewaiere før du setter igang (har vært dette på både mazda, mg og mercedes jeg har sett på, men kan godt hende det er en annen konstruksjon på bmw)
korny Skrevet November 3, 2009 Skrevet November 3, 2009 eg byttet hele taket ja. det pga en kompis fikk tak i ett helt tak, derav det billigste og enkleste.
John H Skrevet November 3, 2009 Forfatter Skrevet November 3, 2009 eg byttet hele taket ja. det pga en kompis fikk tak i ett helt tak, derav det billigste og enkleste. ok flott, men trenger du vaier og tettelist for og få dette til?? eller er det nok med dette:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå