Gå til innhold

Interiørlys E34 lever sitt eget liv?!

Steven
 Share

Anbefalte innlegg

Interiørlyset i min E34 touring har i det siste begynt å leve sitt eget liv. Det som er meningen er jo at lyset skal slå seg på når man åpner en dør og når tenningen slås av. Men dette virker bare av og til, det må sies at det virker bra når det virker...men det forsvinner som oftest ganske fort når jeg får litt bevegelse i bilen. Fatter ikke helt hva det kan være. Fordi når jeg har takbryteren over til venstre side som aktiverer denne funskjonen så kan plutselig lysene mens jeg kjører helt normalt slå seg på og da står de på helt til jeg viri bryteren i taket over til høyre. Er akkuratt som et rele eller en styreboks som henger seg.

Så, har E34 en styrboks eller rele som styrer dette? I tilfellet, hvor ligger denne? Under setet bak? Kan det være dårlig kontakt i noen av dør-bryterene. Har testa alle dørene også, men er ingen som skiller seg ut med "unormale" hendelser.

Begynner å bli irriterende nå og finner ikke utav det! så takker for svar :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt samme problemet i min bil, og det viste seg at det var en slitt microbryter i døra for var synderen. Ser ikke på den at den er defekt, da skaden ofte er inni selve bryteren.

På min så slo lysene seg av og på hele tiden, samt at jeg sleit med at sentrallåsen klikka, samt at hvis jeg prøvde å låse døra manuelt, så poppa plutselig låsene opp igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips! Tror ikke det er dør bryterene så er klikk. Fordi jeg fant ut at når lysa plutselig kommer på, så kan jeg bremse litt kraftig(få ett rykk) så skruer de seg av igjen. Det hender også at lysa skruer seg på av disse bremserykka. Merkelige greier dette. Må nesten være noe som er løst en plass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...