danielo Skrevet November 8, 2009 Forfatter Skrevet November 8, 2009 okei. ja skal satse på de avstiverne først og fremst og se hvor det funker takker meget for bilde og tips;)
danielo Skrevet November 10, 2009 Forfatter Skrevet November 10, 2009 hvor kan jeg få kjøpt komplett pakningsett osv til motoren ? finner ikke fram på koed hvis dem har..
danielo Skrevet November 13, 2009 Forfatter Skrevet November 13, 2009 da har jeg demontert motoren. tatt av toppen og tatt ut stemplan og rådan:) toppakninga va helt gåen! skal ta ett bilde av den senere;)
danielo Skrevet November 28, 2009 Forfatter Skrevet November 28, 2009 Blokk malt lagt opp en del nytt ledningsnett og bestilt SPM råder fra turbofun
Ullsokk Skrevet Desember 1, 2009 Skrevet Desember 1, 2009 Ser bra ut, men skal du fortsatt ha motorvarmer ?
danielo Skrevet Desember 2, 2009 Forfatter Skrevet Desember 2, 2009 Gleder meg til å følge med her [/quotehehe ja,blir spennende
danielo Skrevet Desember 2, 2009 Forfatter Skrevet Desember 2, 2009 Ser bra ut, men skal du fortsatt ha motorvarmer ? nei,skal ta den bort trenger ikke den;) NÅ blir motoren sendt til sverige! de skal : o-ringe blokka hone blokka og kontrollmåle og polere veiva. samt sette inn smidde råder og stempel!!
Vegard-E30 Skrevet Desember 3, 2009 Skrevet Desember 3, 2009 Ser bra ut dette her Skal følge med her berre pøs på med bilder
danielo Skrevet Desember 5, 2009 Forfatter Skrevet Desember 5, 2009 kommer ikke hjem før den 16. så blir ingen bilder før det desverre:P har lagt opp en del nytt ledningsnett,og er ferdig med,mangler bare krympestrømpe rundt om.. og hvor får jeg tak i billigst mulig tenningsystem ? og nøyaktig hva burde jeg ha??litt usikker her ?:S
danielo Skrevet Desember 7, 2009 Forfatter Skrevet Desember 7, 2009 hvor kan jeg få tak i smidde stempler billigst mulig?? ser ppf har for 12000kr. men må da være mulig og få tak i noe billigere??
FirstPrice Skrevet Desember 7, 2009 Skrevet Desember 7, 2009 Spørs hvor seriøst du skal ha det da. Full sprut er dyrt. Stand-alone greier jo kanskje en mulighet? MS eller noe? Hvor sender du blokka for prepping? Kunne trengt det samme selv..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå