bergeee Skrevet Mai 1, 2010 Skrevet Mai 1, 2010 og den øverste kabelen på starteren ? hva er den til ??andre enden er ikke koblet til noen ting.. den er til relet som styrer startern. når det kommer pluss signal inn der så slår startern inn:)
Frode_E30 Skrevet Mai 1, 2010 Skrevet Mai 1, 2010 Har du ikke sveisa toppen? nei. snakket med en motorspesialist angående sveisinga.. og det var visst egentlig ikke noe poeng i det. tror det skal gå bra uten sveising du burde sveise toppen om du skal lade en del...har sett og prøvd altfor mange topper uten sveising...ender i sprekkt topp Har prøvd å forklart ham det
ehrnst Skrevet Mai 1, 2010 Skrevet Mai 1, 2010 du må bruke ekstern tenningsmodul, eller tennsteg i sprutet for de coilene
danielo Skrevet Mai 3, 2010 Forfatter Skrevet Mai 3, 2010 tja,vært rolig her i det siste.. har bare å koble på coilene og litt småting igjen, så er det bare og vente på turboen har bestilt en turbonetics E50-stage 5 med 0.82 A/R.
Frode_E30 Skrevet Mai 4, 2010 Skrevet Mai 4, 2010 Det er jo større eksoshus enn jeg har? Med 50mm kompressor? Eller?
danielo Skrevet Mai 11, 2010 Forfatter Skrevet Mai 11, 2010 liten update.. får ikke gjort stort mere før jeg får turboen og siste coilen. plages som faen med bensinpumpa.. får den ikke til og gå,så må feilsøke og feilsøke.. er vel bare dette som gjenstår før start koblet opp 2 av coilene. her er jeg ferdig med og lodde på tenningsmodulene sånn ser det ut akkurat nå er rimelig fornøyd! hvis noen har noen tips for og freshe det enda mer opp,så si ifra!
danielo Skrevet Mai 23, 2010 Forfatter Skrevet Mai 23, 2010 update! nå er så og si alt klart! mangler kun turbo og en coil! så er det klart for oppstart:D har gått til innkjøp av skinninteriør også
danielo Skrevet Juni 30, 2010 Forfatter Skrevet Juni 30, 2010 update! men ett spm. kan turboen stå i denne vinkelen med tanke på olja osv ?
m335 Skrevet Juni 30, 2010 Skrevet Juni 30, 2010 turboen har samme vinkel,så det eg har på min. å funker veldig bra det
Gjest Skrevet November 4, 2010 Skrevet November 4, 2010 Dæven,Dæven:P Ser jo knallbra ut. Sikkert bare ett par ventiler å skifte ut så er det tut og kjør igjen:)
Halbakken Skrevet November 5, 2010 Skrevet November 5, 2010 Er vel å juge hvis jeg sier at jeg ikke likte motor-rommet ditt Nicenice!!
danielo Skrevet November 5, 2010 Forfatter Skrevet November 5, 2010 takker takker steffen: demonterte radiatorslanger å deksel osv idag reg.reima .. og klarer ikke tørne motoren men enn 1 halv omdreining før den går i stein.. så ser ut så det er flere ventiler som er tatt i..
Gjest Skrevet November 5, 2010 Skrevet November 5, 2010 takker takker steffen: demonterte radiatorslanger å deksel osv idag reg.reima .. og klarer ikke tørne motoren men enn 1 halv omdreining før den går i stein.. så ser ut så det er flere ventiler som er tatt i.. Er bare å få av toppen å se:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå