dofner Skrevet November 2, 2009 Skrevet November 2, 2009 Hvordan er kvaliteten på disse uorginale fangerne. Er det bolt on slik det står på nettsidene? ser det er flere som selger disse bla. Gs og St.
Breitling Skrevet November 2, 2009 Skrevet November 2, 2009 Stor forskjell på kvalitet rundt omkring ja. Vet at GS sine er av bra kvalitet, samme med Koed. Gylden regel er å holde seg unna glassfiberkopier, da de fleste av disse krever modifisering/tilpassing
dofner Skrevet November 2, 2009 Forfatter Skrevet November 2, 2009 Ja, det er det jeg regner med. Jeg fant et kit med front fanger, sideskjørt og diffusor på stimport.no Noen som har erfaring med dette?
Bushnell Skrevet November 2, 2009 Skrevet November 2, 2009 jeg kjøpte kit fra st-import i fjor og det var bra passform på det, samme med gs sin som jeg kjøpte i vår.. begge passa helt fint, eneste att hullene til sprederfestene ikke passa i heletatt, men det var fort gjort å fikse
Gjest Skrevet November 3, 2009 Skrevet November 3, 2009 Som nevnt over skal det være god passform ja:) Har knallrpris på kit også nå så det er bare å hive seg rundt;) Om du har noen flere spørsmål er det bare å komme med de. Mvh ST-Import.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå