Flipmo Skrevet November 3, 2009 Share Skrevet November 3, 2009 Hei, jeg har en BMW fra 1988 som egentlig er en 520. Så har jeg byttet motor til en 525 M50B25 24V med diagnose plugg inntakt.. Er det noen her inne som har noen erfaring med den motoren? Bare lurer litt fordi en jeg kjenner sa at den kan jeg fint bygge en snelle på.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kbteknik Skrevet November 3, 2009 Share Skrevet November 3, 2009 ja m50b25 motoren er en sterk og pålitelig motor, de tåler mye juling, hvis man venter til de er driftvarme, (men det er jo vanlig på bmw) fin motor og bygge turbo på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-Tommy Skrevet November 3, 2009 Share Skrevet November 3, 2009 Kan få kjøpe turbokit av meg, alt ferdig og tilpasset klar til montering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flipmo Skrevet November 3, 2009 Forfatter Share Skrevet November 3, 2009 hvor mye skal du ha for det kitet da? og hva må jeg eventuelt bytte for at ikke motoren min skal si god natt på første turen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-Tommy Skrevet November 3, 2009 Share Skrevet November 3, 2009 Nja, ikke under 20k hvertfall. Er et skikkelig kit, som jeg har lagd/sveist selv, med kvalitetsdeler Må ikke bytte noe. Jeg ladet 1.5bar på org motor, kun med nyoverhalt topp og ny toppakning samt ARP-bolter. Kjørte 1bar på eikås uten problemer, bortsett fra at jeg maltrakterte hardy-koblingen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå