JulianS Skrevet November 3, 2009 Skrevet November 3, 2009 Føler at jeg må ha xenon på sykkelen i vinter så trenger et sett eller kun til en side fargetemperatur (k) spiller ingen rolle
///m-tech/// Skrevet November 3, 2009 Skrevet November 3, 2009 skal du ha bi eller vanlig xenon? send meg melding på nr 46947717 hvis int. har litt forskjellig. 6000k
BjornarE38 Skrevet November 6, 2009 Skrevet November 6, 2009 Kjøp skikkelig kvalitet først som sist: http://www.bilkabel.com/~bilkaekq/index ... cts_id=144 Og hos Bilkabel.com har du 1 års garanti.. Noe som ikke disse gutta som driver salg ut fra hybelen sin kan gi.. Hvem vet hva de driver med om 6 mnd? Jeg kjøper i allefall alle min kit fra Bilkabel.com (jobber til daglig med dette, og monterer flere xenon-kit i uka) Bjørnar
JulianS Skrevet November 6, 2009 Forfatter Skrevet November 6, 2009 Så du likte å handle der har bestillt fra ebay, det har jeg gjort før også... akkurat det med 1 års garanti trur jeg er et fett, den ene pæra i fulltlysa på e30'n tok kvelden etter 2.5 år og hvis et xenonkitt ikke holder mer enn et år så er det helt ubrukelig... tre års garanti så kunne jeg kjøpt der, tror ikke det hadde vært noe utgift for dem...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå