e34ose Skrevet November 3, 2009 Skrevet November 3, 2009 Hei! budrunden er slutt jeg selger nå min m30b35 motor med manuellkasse. motoren fungerte da den var tatt ut av bilen, har ikkje gjort noe med den for at den ikkje skal funke. den står per idag i deler, toppen og stempler osv står fortsatt i men starter, girkasse dynamo osv, er tatt av, fordi jeg skulle egentlig overhale motoren og sette den ned i min e34, men jeg har ikke tid til dette, så nå selger jeg den setter den selvfølgelig sammen for den eventuelle kjøper alt til motoren følger med, hjærne, elnett, luftfilterboks osv. det følger også med noen nye pakninger jeg ikke har skiftet enda. hentest helst, frakt må kjøper betale selv og inngår ikke i prisen
Tommy89 Skrevet November 4, 2009 Skrevet November 4, 2009 Æsj, at du ska bo så jævla langt unna!, hadde kjøpt tvert:p
H_Vatn Skrevet November 4, 2009 Skrevet November 4, 2009 er det hull til følere på girkassa? int i og selge bare girkassa?
Ripper87 Skrevet November 4, 2009 Skrevet November 4, 2009 Æsj, at du ska bo så jævla langt unna!, hadde kjøpt tvert:p ikke så langt unna da;) tar en dag tur retur:P
Bushnell Skrevet November 5, 2009 Skrevet November 5, 2009 du har ikke mulighet for å ordne frakt nedover til lillehammer området ?
e34ose Skrevet November 5, 2009 Forfatter Skrevet November 5, 2009 er det hull til følere på girkassa? int i og selge bare girkassa? er ikke helt sikker, sitter hjemme idag syk, så jeg får ikke sett på det :/ men jeg skal få sjekket det så fort som mulig vil helst selge alt samlet, men alt er til salgs for rett pris
e34ose Skrevet November 5, 2009 Forfatter Skrevet November 5, 2009 hva legger du i strøken? gøy med m30:) gøy ja ;D men strøken, vel toppen er i ny stand, den har mest sansynlig hvert skiftet tidligere, fordi både eksos og innsugsportene er strøkne, og det finnes ikke skit under toppdekselet, og han jeg kjøpte den med, garanterer at eden fungerer
e34ose Skrevet November 5, 2009 Forfatter Skrevet November 5, 2009 5000 da var det første budet inne på 5000
e34ose Skrevet November 5, 2009 Forfatter Skrevet November 5, 2009 du har ikke mulighet for å ordne frakt nedover til lillehammer området ? muli det, om du betaler frakten
e34ose Skrevet November 5, 2009 Forfatter Skrevet November 5, 2009 spørs hvor mye frakten blir på da? det går vel ann og sjekke opp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå