kverna@start.no Skrevet November 3, 2009 Skrevet November 3, 2009 Hei. Har tenkt å levere inn bilen for toning av ruter på BMW E61 sort. Hva leverers orginalt fra BMW (går vel i grader el. %?!). Vil ikke ha "harry" bil med veldig sorte ruter, men såpass mørkt at det blir en fornuftig solskjerming, samt hindre litt innsyn... Noen tips?!
M3 Yngve Skrevet November 3, 2009 Skrevet November 3, 2009 Jeg har den lyseste de fleste firmaer bruker. De pleier å ha 3 mørknings grader/ %. Men kan få i sikkert mange %. Jeg syns du burde gå for lys, noe annet blir fort litt harry. Eller bare legge mellom % på bakruta bare, da blir den mørk hele veie. Jeg har lys type på alle side rutene og bak. Kan anbefale Simons solfilm i Larvik.
BMW-Coupe Skrevet November 3, 2009 Skrevet November 3, 2009 Den sotingen der var faktisk perfekt i mitt syn. Mye måtte du ut med?
Syvert Skrevet November 3, 2009 Skrevet November 3, 2009 Gjorde dette med gamlebilen våres (e60) da med den lyseste filmen,meiner det er 30 %eller35% redukjon, kjempe fornøyd, dette blei gjort på Ris bilglass i skien. Dette var 100% strøkent. men for at du skal få det må rutene være ripefrie.
Shibbs Skrevet November 3, 2009 Skrevet November 3, 2009 Gjorde det på Fk-autoparts i trøgstad. blei bra der. jeg tok da 20%, men han hadde 35% også
Sjøbuse Skrevet November 3, 2009 Skrevet November 3, 2009 jeg har 10% kjøpt på biltema og gjort selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå