hon Skrevet November 3, 2009 Share Skrevet November 3, 2009 Hva kan være ulike årsaker til at det blir høy HC på 98 mod 520i?? Km.stand er 162000 Katalysator? Bør jeg la merkeverksted kjøre en diagnose? Og vil de finne noe ut av det? Skal ta kontakt med et BMW-verksted men lufter temaet litt her først. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Vegard- Skrevet November 3, 2009 Share Skrevet November 3, 2009 jeg hadde høy co på moin 520, nærmere bestemt 3,25 på tomgang og helt oppe i 6 på turtall. Min fjusket også ved igangkjøring og under litt belastning. Prøvde coiler, lmm, lambda og bensintrykksregulator, men som rema1000 sier det enkle er ofte det beste. Skiftet pluggene og bilen var friskmeldt igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hon Skrevet November 3, 2009 Forfatter Share Skrevet November 3, 2009 Plugger ble skiftet april 08 på kmstand 138000 Trur CO lå på 4 ved tomgang. Merker overhode ingen fusking eller andre feil ved motor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hon Skrevet November 6, 2009 Forfatter Share Skrevet November 6, 2009 noen flere med meninger eller erfaringer med dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iceybear Skrevet November 6, 2009 Share Skrevet November 6, 2009 skal den bare gjennom en eu? bruk sånn bensin du bruker til grassklippere og den slags.. sånn miljødrit som ikke har noe særlige utslipp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hon Skrevet November 6, 2009 Forfatter Share Skrevet November 6, 2009 Nei, EU er ingen fare. Men vil jo ha en bil med riktig CO! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hon Skrevet November 8, 2009 Forfatter Share Skrevet November 8, 2009 ENDRING: Ringte til verkstedet jeg fikk målingene fra igjen, og forstod at jeg hadde misforstått forrige telefonsamtale på sprakete mobillinje. Saken er at hen målte HC-verdi på 400 ppm. Er dette typisk katalysator?? Hvor bør jeg evt kjøpe ny kat?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå