SpiderPig Skrevet November 3, 2009 Share Skrevet November 3, 2009 Hei, har en 85 modell 318i ombygd med m50b25 motor, 325 frambremser (montert i dag, helt nye ventilerte skiver) lite rust på bilen, noe overflaterust ved bakuke, framsjermer og en liten flekk på panser, ikke noe alvålig. Rimelig sliten førerstol ellers fin stand Ønsker å bytte i en e36 coupe med sekser orginalt kan gå med på mellomlegg.. Bilen står i Trondheim, km stand 207000 Ta kontakt Her, PM eller tif 92482851 orginalmotor følger også med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiderPig Skrevet November 4, 2009 Forfatter Share Skrevet November 4, 2009 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gisse Skrevet November 5, 2009 Share Skrevet November 5, 2009 mye ser du for deg i et reint salg? disse bilene går for alt fra 1500 opp til 30k regner ikke med motoren e gokjent i den bilen, men er det mulig og få den igjenom med tanke på donor papirer understell osv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiderPig Skrevet November 5, 2009 Forfatter Share Skrevet November 5, 2009 ser for meg 35k++ ved rent salg papirer kan vell skaffes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gisse Skrevet November 5, 2009 Share Skrevet November 5, 2009 lyke til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiderPig Skrevet November 5, 2009 Forfatter Share Skrevet November 5, 2009 lyke til. tak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiderPig Skrevet November 5, 2009 Forfatter Share Skrevet November 5, 2009 ofaen, 25k++ mente jeg skreiv feil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gisse Skrevet November 5, 2009 Share Skrevet November 5, 2009 var vel litt mer realistisk ja. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiderPig Skrevet November 5, 2009 Forfatter Share Skrevet November 5, 2009 hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiderPig Skrevet November 15, 2009 Forfatter Share Skrevet November 15, 2009 Her er noen bedre motorbilder BUMP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiderPig Skrevet November 16, 2009 Forfatter Share Skrevet November 16, 2009 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiderPig Skrevet November 25, 2009 Forfatter Share Skrevet November 25, 2009 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiderPig Skrevet November 29, 2009 Forfatter Share Skrevet November 29, 2009 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet November 29, 2009 Share Skrevet November 29, 2009 Hvordan står det til med generell teknisk stand, eukontroll? Skilt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiderPig Skrevet November 29, 2009 Forfatter Share Skrevet November 29, 2009 Hvordan står det til med generell teknisk stand, eukontroll? Skilt? Eu ok for 2 mnd siden, siden jeg bytta motoren for 2mnd siden har den starta med en gang, like fort i 10 minus som i 10+ grader.. men den fusker av å til, mulig fordi det ligger en liten oljeskvett neddi plugg hullene siden jeg ikke fikk vaska ut bra nåkk etter jeg skifta toppdekselpakning. åsså er det en oljelekkasje fra bunnkarpakiningen og rundt peilepinnen.. ellers er bilen i god stand. veldig lite slakk i diffen også, enda jeg har kjørt den godt nå i 2 mnd.. eneste at vinduvs sveiva knakk i dag da jeg skulle ha den opp i 7 minus.. det ville den ikke være med på lenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg