Glennski Skrevet November 3, 2009 Skrevet November 3, 2009 Hei. Her en en liste over ting jeg ikke har bruk for som jeg gjerne vil selge unna: PC-deler: 1 stk Microsoft trådløst tastatur. 1 stk Compaq strømforsyning 240W max (80mm vifte) 1stk Chieftech strømforsyning 400W max (120mm vifte) 3stk IDE-harddisker (250, 200 og 40GB) Diverse rambrikker. Spør om noen trenger. Er litt forskjellig både til stasjonær og laptop. Diverse Cd-rom og diskettstasjoner. Er standard som har sittet i gamle skole-pc'er. Annet: 1stk basskasse (audiomoods) med ett 12" element. Usikker på merke. 2 stk veggantenner. Brukt til riks-tv og har fungert utmerket. 1 stk OBC til E36 (7-knappers, altså den minste kjørecomputeren) 2 stk Blaupunkt Thc 5,25" høyttalere. 240W max power, 60W RMS Hvis noen trenger noe av dette, så send meg PM så skal jeg sende bilder. Er litt mye bilder å legge ut her for ingenting. Pris: GI BUD.
Random Hero Skrevet November 8, 2009 Skrevet November 8, 2009 var jo ikke akkuratt det nyeste på markedet innen pc, men free bump
Glennski Skrevet November 8, 2009 Forfatter Skrevet November 8, 2009 var jo ikke akkuratt det nyeste på markedet innen pc, men free bump Sant det, prøver bare å bli kvitt det for en billig penge ellers blir det kastet.
Clerion Skrevet November 8, 2009 Skrevet November 8, 2009 Hvor lett, vanskelig er det å ettermontere OBC`n på E36? I det heletatt mulig på en bil uten dette fra fabrikk?
Glennski Skrevet November 8, 2009 Forfatter Skrevet November 8, 2009 Hvor lett, vanskelig er det å ettermontere OBC`n på E36?I det heletatt mulig på en bil uten dette fra fabrikk? Ja ,det er fint mulig.. Må bare legge opp ledninger til uteføler og strøm til obc'en. Følger med en "pigtail" her, så du ser hvor mange ledninger som trengs. Bare å søke på nettet så finner du koblingsskjemaer.
Glennski Skrevet November 15, 2009 Forfatter Skrevet November 15, 2009 Noen som vil ha dette billig? Blir kastet til uka, da dette tar opp plass.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå