Gå til innhold

range rover vouge...eller ikke?...er ikke bmw da...

Anbefalte innlegg

• Svar 102
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

føler meg litt gammel når jeg ser planene dine for bilen. den ser jo helt fantastisk bra ut på de bildene på første side, og så skal du ødelegge bilen ved å sette på enorme japseplast fangere?

er normalt sett meget tolerant når det gjelder å "ikke følge folkemassen", men synes fortsatt det er synd når det går utover en såpass fin E34. ;)

dette er dog kun min mening, og smak kan/skal ikke diskuteres. måtte bare få det ut.

Skrevet
føler meg litt gammel når jeg ser planene dine for bilen. den ser jo helt fantastisk bra ut på de bildene på første side, og så skal du ødelegge bilen ved å sette på enorme japseplast fangere?

er normalt sett meget tolerant når det gjelder å "ikke følge folkemassen", men synes fortsatt det er synd når det går utover en såpass fin E34. ;)

dette er dog kun min mening, og smak kan/skal ikke diskuteres. måtte bare få det ut.

hehe, supert med tilbakemelding ;)

men, jeg kjøper kun det stylingsettet for og se, jeg har et rieger stylingsett også, men vill bare se/teste med dette "nye", kan godt ver at det blir bra når det kommer på + når det kommer i samme lakk som resten av bilen :)

men det ser jeg da, viss det ikke blir så bra så tar jeg det av igjen :D hehe

har også/nå bestillt "flip trunk" :)

g7ksmfnff5v81mai80ky.jpg

• 3 weeks later...
Skrevet
nå har jeg jaggu bestillt meg sports ratt også :D tihi :P

wdkifvqw7jl6mgx5bmqb.jpg

fet bil og kult prosjekt..

hva måtte du ut med for rattet?

jeg måtte ut med noen hundrelapper, husker ikke eksakt hvor mye men litt var det da :P

Skrevet

noen som kan svare meg på hvor jeg får kjøpt nye kanaler og trimm-kamm aksler til bmw`n ?????????????

hadde vert greit med raskt svar slik at alt er fiksa før snøen er borte :P hehe

Skrevet

koed.no og gsbildeler.no har originale kanaler. veng produserer uoriginale kanaler, noen sier disse ikke passer whatsoever,mens andre har ingen problemer med passform.

Schrick tror jeg lager kammer til M20'en din. vet ikke hvem som forhandler det heromkring dog.

Skrevet
koed.no og gsbildeler.no har originale kanaler. veng produserer uoriginale kanaler, noen sier disse ikke passer whatsoever,mens andre har ingen problemer med passform.

Schrick tror jeg lager kammer til M20'en din. vet ikke hvem som forhandler det heromkring dog.

allright, men da har jeg noe og gå etter da, tusen takk :D

Skrevet
Tøft! Hvordan senkesett har du på?

Likte senken din, passet bra til felgene :D

det er:

fahzengteil nr:f/b 951030

farge: lilla vindinger: F/B 6,5/9,5 Tykkelse: f/b 13/12MM

som står på bilen nå.

Skrevet

haha!

jeg skulle bestille kanaler hos www.gsbildeler.no i går, men fant ikke på internettsiden, så jeg sendte mail til dem, da fikk jeg i svar fra en dame som jobber der: nei vi har ikke kanaler, ikke som jeg vet ivertfall. men vi har side skjørt om det hjelper da.

så jeg sendte mail tilbake da, og det var rett før jeg måtte forklare hvordan kanalene lages. hehe

tror ikke hun bør jobbe der jeg da, EGENTLIGT.hehe

Skrevet

klikk deg inn på karosseri/eksteriør/interiør etter å ha valgt din bil på forsiden, så velger du dette bildet:

12503.gif

her ser du de kanalbitene bmw selger.

vil du ha dem litt billigere kopierer du delenummeret og limer det inn i handlekurven hos koed. de er litt treigere, men og litt billigere.

Skrevet
klikk deg inn på karosseri/eksteriør/interiør etter å ha valgt din bil på forsiden, så velger du dette bildet:

12503.gif

her ser du de kanalbitene bmw selger.

vil du ha dem litt billigere kopierer du delenummeret og limer det inn i handlekurven hos koed. de er litt treigere, men og litt billigere.

hehe, kanskje jeg skal åpne øynene mine da :P fant ikke den jeg.

men tusen takk for hjelpen :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...