Lapin Kulta Skrevet Mars 1, 2010 Skrevet Mars 1, 2010 Fliptrunk? Hmmmm.. DU skal ha all credit for å gå egne veier. Jeg holder med Hafsmo, er også meget tolerant når det gjelder styling, men Fliptrunk og det styligsetett? Du tror ikke det blir litt "Japan-auto"? Blir spennende uansett og se ferdig resultat! Legg mye jobb og presisjon i arbeidet, ikke nøy deg me lettvintløysninger og "Njaaa det passer med litt makt". Stå på!
endre88 Skrevet Mars 1, 2010 Skrevet Mars 1, 2010 hai ville bare si at koed har no fått uorginale kanaler som e dritt bilig og funker fett + det e hele kanalen
S.Hafsmo Skrevet Mars 1, 2010 Skrevet Mars 1, 2010 er det med jekkfester i de kanalene? har du testet dem selv?
endre88 Skrevet Mars 1, 2010 Skrevet Mars 1, 2010 ja skiftet nettopp på en e34 me disse uorginale fra koed e helt like som orginalt bare at denne kanalen e hel og ikke to delt mye lettere passet rett på uten noe tull en uke etter at eg bestilte di så var det nye kanaler på bilen for 2500,- og noen timer me kuting og sveising
s2ff3r Skrevet Mars 1, 2010 Forfatter Skrevet Mars 1, 2010 Fliptrunk? Hmmmm.. DU skal ha all credit for å gå egne veier. Jeg holder med Hafsmo, er også meget tolerant når det gjelder styling, men Fliptrunk og det styligsetett? Du tror ikke det blir litt "Japan-auto"? Blir spennende uansett og se ferdig resultat! Legg mye jobb og presisjon i arbeidet, ikke nøy deg me lettvintløysninger og "Njaaa det passer med litt makt". Stå på! hehe, ja, det er godt mulig det blir "løye" med det styling settet, men uansett så er det ikke verre enn at jeg tar det av viss det ikke blir bra.. flip trunk`n blir det ikke noe av alike vell. det så helt reva ut!...jeg og en kompis er i gang med og lage basskasse i glassfiber nå der det er/skal bli plass til 2 stk forsterkere mellom elementene, pluss en "veninne" av meg skal bli lakkert på innsiden av bagasjelokket (naken dame ;D) med blå diode(eller en annen farge) som lyser ned på "bilde/costume lakken".
s2ff3r Skrevet Mars 1, 2010 Forfatter Skrevet Mars 1, 2010 ja skiftet nettopp på en e34 me disse uorginale fra koed e helt like som orginalt bare at denne kanalen e hel og ikke to delt mye lettere passet rett på uten noe tull en uke etter at eg bestilte di så var det nye kanaler på bilen for 2500,- og noen timer me kuting og sveising kanskje jeg da, skal bestille fra koed, er ikke sikker enda. men hva er best? en kanal som er hel eller en som er delt? har ikke såååå mye peiling :Phehe
s2ff3r Skrevet Mars 1, 2010 Forfatter Skrevet Mars 1, 2010 og. hvordan er festene til eksos, har bestillt meg effekt-annlegg. så hvordan blir det evt. å feste dette? bilde nedenfor.
endre88 Skrevet Mars 1, 2010 Skrevet Mars 1, 2010 eg syns det var lettere og og bytte hele dritten hehe + det var biligere
s2ff3r Skrevet Mars 1, 2010 Forfatter Skrevet Mars 1, 2010 hehe, men det e jo ikje alti at det som e lettast e best da hehehehe
s2ff3r Skrevet Mars 1, 2010 Forfatter Skrevet Mars 1, 2010 ofte det letteste e det beste haha hahaha, ja i noen tilfeller så stemme d hehe fant nettopp kanalen på koed, ser bra ut den da. meeeen så kan jo ikje eg sveisa da (A) hehe
endre88 Skrevet Mars 1, 2010 Skrevet Mars 1, 2010 hehe funker fett di hehe har du aparat ? så e det bare til og prøve seg fram litt hehe seff det tar lengre tid men bare til og vere nøye om du ikke kan det så blir det bra hehe sånn eg lærte
s2ff3r Skrevet Mars 1, 2010 Forfatter Skrevet Mars 1, 2010 nei, jeg har ikke aparat :-/ vet vel ikje prisen for å få noen te å gjør d da??
endre88 Skrevet Mars 1, 2010 Skrevet Mars 1, 2010 nei det vet eg desvere ikke hehe jobber ikke me det lengre hehe bare for meg selv
s2ff3r Skrevet Mars 1, 2010 Forfatter Skrevet Mars 1, 2010 nei det vet eg desvere ikke hehe jobber ikke me det lengre hehe bare for meg selv kan jo svise for meg du då hehehehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå