koldal Skrevet November 4, 2009 Skrevet November 4, 2009 Hvor mye arbeid er det og skifte stødempere forran på e-30? Hva må løses ifra? Takker for svar!
TurboLag Skrevet November 4, 2009 Skrevet November 4, 2009 ta ut fjærbeinet, ta av topplageret, og skru av "lokket" oppå fjærbeinet. ut med gammel demper, inn med ny, og reversér har du aldri gjort det før ville jeg regna med opptil 6 timer få tak i kuleavdrager før du starter, så slipper du knote unødvendig med bærekule og endeledd
///christian Skrevet November 4, 2009 Skrevet November 4, 2009 Jeg tok å løsna de tre skruene som holder fjærbeinet i dempertårnet, så satte på noen fjærklemmer, klemte de såpass mye at jeg kunne dra ut fjærbeinet. Deretter er det bare å følge oppskrifta over. ''ta av topplageret, og skru av "lokket" oppå fjærbeinet. ut med gammel demper, inn med ny, og reversér '' Alle har sin måte
TurboLag Skrevet November 4, 2009 Skrevet November 4, 2009 gjerne si fra om du har en enklere måte brukte 1t15min sist gang, fra jeg tok av høyre framhjul til jeg satte på venstre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå