Armanic Skrevet November 4, 2009 Share Skrevet November 4, 2009 Jeg kan starte, i en rundkjøring midt på natten vell og merke, dere ser vell at det er mørkt på videoen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet November 4, 2009 Share Skrevet November 4, 2009 Bra insj, håper å komme tilbake utover med bilder ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode_E30 Skrevet November 4, 2009 Share Skrevet November 4, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet November 4, 2009 Share Skrevet November 4, 2009 135433 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet November 4, 2009 Share Skrevet November 4, 2009 Du var vel ikke i Nord-trøndelag en tur igår armanic? møtte en hvit E34 med hjemsota lykter i ganske bra fart etter at jeg var på styling-tech å hentet listene mine skjønner du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JSM5 Skrevet November 4, 2009 Share Skrevet November 4, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ruberhai Skrevet November 4, 2009 Share Skrevet November 4, 2009 Trives i rundkjøringa på Cityn sjer æ Mathias Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Armanic Skrevet November 4, 2009 Forfatter Share Skrevet November 4, 2009 Godt det ja Christer ;p Har årdna mæ me sklifelga te vintern å no ;- ) Ska bli greia ja! Forresten; JSM5.. Gotta love your M5, its BEATIFUL <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonEldaR Skrevet November 4, 2009 Share Skrevet November 4, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
compact Skrevet November 4, 2009 Share Skrevet November 4, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Armanic Skrevet November 4, 2009 Forfatter Share Skrevet November 4, 2009 Hvorfor er alle på bane? Låvlige jævler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwstein Skrevet November 4, 2009 Share Skrevet November 4, 2009 Var gøy dag det der : ) Håper på flere slike treff her i Vestnes nå til neste år ! : o Ble liksom ikke ordnet med noe i år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonEldaR Skrevet November 4, 2009 Share Skrevet November 4, 2009 Hvorfor er alle på bane? Låvlige jævler føler ikke for å legge ut annet enn banekjøring så alle får se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonEldaR Skrevet November 4, 2009 Share Skrevet November 4, 2009 må få ordna et treff til i området neste år jah Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hi-Fi Lasse Skrevet November 4, 2009 Share Skrevet November 4, 2009 Jeg kan starte, i en rundkjøring midt på natten vell og merke, dere ser vell at det er mørkt på videoen. No offence men jeg hadde øvd meg litt mer før jeg la ut film av det:p Nå kommer snart snøen folkens, er da morroa begynner for oss som ikke har 400hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå