^th0mas^ Skrevet November 5, 2009 Forfatter Skrevet November 5, 2009 Hehe. Men det er ingen luke under sprekken til selve takluka! Bare fri vei til hele taket bak Joda, den luka som kan åpnes fra innvendig i bilen har jeg!
^th0mas^ Skrevet November 5, 2009 Forfatter Skrevet November 5, 2009 Det KAN hende at forrige eier fjernet kassetten av en eller annen grunn. Men skal en takluke med ny pakning i utgangspunktet være 100% tett? For jeg tenkte jeg kunne kjøpe ny pakning, justere takluka, og koble den ut! Hvis den da blir tett trenger jeg aldri mer å tenke på den!
jensemann23 Skrevet November 5, 2009 Skrevet November 5, 2009 nei, takluka vil ikke bli tett med ny pakning. Det er umulig. Det er derfor kassetten er der.
^th0mas^ Skrevet November 5, 2009 Forfatter Skrevet November 5, 2009 Koster det mye for en brukt kassett? Er det veldig vanskelig å montere på ?
jensemann23 Skrevet November 5, 2009 Skrevet November 5, 2009 men kan du åpne takluka di? Isåfall, åpne den helt og ta et bilde ovenfra og legg ut her! For det skal ikke gå an at kasetten er borte!
^th0mas^ Skrevet November 5, 2009 Forfatter Skrevet November 5, 2009 Og det er du sikker på ? Skal det være mulig å se drenneringshullene/slangene uten å fjerne taket innvendig? Takluka er desverre defekt, så får ikke åpnet denne. Det eneste jeg får åpnet er den skyveluka med "interiør" på som er rett over hode mitt i setet. Skal man lett kunne se denne kassetten fra innvendig posisjon?
^th0mas^ Skrevet November 5, 2009 Forfatter Skrevet November 5, 2009 Noen som vet hva denne heter og er til? http://www.msmautos.com/images/products ... eCover.gif
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå