bimmersmakkverk Skrevet November 4, 2009 Share Skrevet November 4, 2009 hei, lufter denne for salg igjen, vil se intressen, om jeg får ett godt nokk bud så ryker den. har lyst på nytt prosjekt. det er en 88mod 530i som er ombygd til m5, den leveres med lakerte m5 fangere, skinn interiør og eu godkjent (ikke godkjent ombygd) det er en 3,6 liter som har gått 177,000km, som fortsatt har garanti på Gs Bildeler, pga forrige motor røkk for en liten stund siden, motor er veldig bra, bilen har gått 243,000km og speedometeret har gått 143,250km(m5).. understell er fortsatt 530i (bremser og dempere), drivverk er m5. diff stammer fra 3,8 (lik diff som 3,6 tror jeg) girkasse er fra 92mod m5 motor er fra 90mod m5 bilen er nylakkert for noen år siden fra Grønn til Delpin metallic.. for att den skal bli komplett m5 så mangler dempere, bremser, m5 bremsekraftforsterker, m5 stabstag, ellers så er det meste gjort... har kvitteringer på motor, diff og div annet.. felger som står på og 16'' vinter følger med. per dags dato er ikke bakfanger, framfanger og interiør montert pga skal lakkeres. byttes i bmw eller selges til høyst bydende OM jeg er fornøyd med prisen, egentli ikke lyst å selge men politiet er glad i å gi meg årevis uten lappen så det gjenstår 15 mnd, hehe, så da er ett nytt prosjekt bra for å bruke opp tid:) kontaktes her eller på 926 03 987 nb. kommer flere bilder etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmersmakkverk Skrevet November 4, 2009 Forfatter Share Skrevet November 4, 2009 ksport shortshift er også montert sorte DE lykter kan med følge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
coupenilsi Skrevet November 4, 2009 Share Skrevet November 4, 2009 tøff bil Pris har du sett for deg ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmersmakkverk Skrevet November 4, 2009 Forfatter Share Skrevet November 4, 2009 usikker på hvilken pris jeg skal sette, det koster jo vettu, hehehe..men skal tenke og regne meg til en pris:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet November 4, 2009 Share Skrevet November 4, 2009 er det Zender leppe du har på bildene der? isåfall, du er ikke interessert i å selge den utenom, hvis du likevel skal selge bilen med original m-tech? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmersmakkverk Skrevet November 4, 2009 Forfatter Share Skrevet November 4, 2009 zender ja:) er litt små sprukket leppa da..pga har tatt nedi:/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet November 4, 2009 Share Skrevet November 4, 2009 hmm.. sprukket som i ødelagt, eller sprukket som i ikke helt strøken? interessert i å selge denne utenom bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmersmakkverk Skrevet November 4, 2009 Forfatter Share Skrevet November 4, 2009 som i ikke helt strøken, går vel fint å fikse det, kan ta bilder da vettu..spørs prisen jeg får det:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmersmakkverk Skrevet November 8, 2009 Forfatter Share Skrevet November 8, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mollep0z Skrevet November 9, 2009 Share Skrevet November 9, 2009 ekje verdt en dritt ;* bytte i gotjuen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffa Skrevet November 9, 2009 Share Skrevet November 9, 2009 du kan få ett ufortollet m3 karross med meg;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmersmakkverk Skrevet November 9, 2009 Forfatter Share Skrevet November 9, 2009 haha silje:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmersmakkverk Skrevet November 9, 2009 Forfatter Share Skrevet November 9, 2009 doffa: hva i all verden skal jeg med ett utollet m3 skall? hehe, er ikke verdt noe det:P og her er det 5-serie som duger:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beianmotorsport Skrevet November 9, 2009 Share Skrevet November 9, 2009 int i et e28 m535i turbo prosjekt da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmersmakkverk Skrevet November 10, 2009 Forfatter Share Skrevet November 10, 2009 niks, desverre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg