Gå til innhold

Frontruten dugger, med mindre full varme (E34 u/AC)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sliter med at frontruten min dugger, dersom ikke jeg har full varme på (kun øverste pendelen påslått).

Motoren bruker overhodet ingen vann, så jeg får meg ikke til å tro det er noe lekkasje..

Er dette normalt - eller, det er det ikke, for det har aldri vært slik før.

Noen som har noen tips?

Jævli irriterende å sitte i sauna hver gang, og så er det gjerne minusgrader når du kommer ut...

Skrevet

Ta en skikkelig innvendig vindusvask. Det er undervurdert !

Skikkelig betyr å bruke en kjemikalie som er beregnet for det og gammelt avispapir.

(Jeg bruker spylervæske)

OG det er ikke noen enkel jobb. Tar ikke så lang tid, men man må bruke litt krefter og være systematisk\nøyaktig.

Ha spylervæske på gammalt avispapir (Må være gammelt så trykksværten ikke legger seg på ruten)

Da er det bare å gnikke og gnu.

Gnikk med avispapiret til all shit er borte. Dette ser du selv når du holder på.

Om dette gjøres riktig blir det ingen skjolder eller spor. og fettet på ruten blir også borte, noe som ofte fører til dugg på innsiden.

Lykke til.

Skrevet

Har prøvd dette også etter alle kunstens regler, og det funker - for en liten periode.

Det som er dritt, er at det har aldri vært sånn før, det har kommet nå nylig. Så, jeg skal ta å sjekke dette kupe-filteret. Har aldri skifta det, så blir vel ikke sjokkert om dette er potte tett..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...