stiane28 Skrevet November 5, 2009 Share Skrevet November 5, 2009 det er mange som påstår at e34 front passer på e28.,., stemmer det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CaS_E34 Skrevet November 5, 2009 Share Skrevet November 5, 2009 Ehh enten så må noen ha drekki i store mengder,for å tru at det passer rett over:P Ellers har de gjort en kjempe jobb for å bytte den.... (ellers er det noe med e28 som jeg ikke vet om;) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stiane28 Skrevet November 5, 2009 Forfatter Share Skrevet November 5, 2009 hehe, ja det kan hende det var litt promille inni bilde ja:p men stusset litt over det, men det ser jo ikke ut som det passer overens:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shibbs Skrevet November 5, 2009 Share Skrevet November 5, 2009 Er nok ikke så langt unna at de passer tror jeg. Mener å huske det hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet November 5, 2009 Share Skrevet November 5, 2009 Kan være at de mener framfangern "passer". Vet at det er flere som har brukt E34 fanger og moddet sånn at de monterer den på E28. men tror ikke en E28 med komplett E34 front har vert videre pent men det er selvsagt bare min mening Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stiane28 Skrevet November 5, 2009 Forfatter Share Skrevet November 5, 2009 det ble påståt at framfanger passer ikke komplett e34 front:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CaS_E34 Skrevet November 5, 2009 Share Skrevet November 5, 2009 Det høres nok mer sannsynlig ut;) men tror ikke det er "plug and play" akkurat. Tror bmwkizn har rett der . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå