dynamal Skrevet November 5, 2009 Share Skrevet November 5, 2009 Hver gang jeg starter bilen og stereoen så stiller den seg automatisk inn på max til venstre på balansen og max frem på fader. Noen tips for å forandre disse innstillingene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØrjanL Skrevet November 10, 2009 Share Skrevet November 10, 2009 bytte ut spiller? eller sjekke om evt sikring ikkje e gåen? kan vere brudd på memory kabel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet November 10, 2009 Share Skrevet November 10, 2009 Hadde akkurat samme problem som deg.. Det jeg gjorde var å koble fra minuspolen på batteriet i ett minutt eller to, og vips var alt ved normalen etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dynamal Skrevet November 11, 2009 Forfatter Share Skrevet November 11, 2009 Takker, det skal prøves senere idag:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dynamal Skrevet November 12, 2009 Forfatter Share Skrevet November 12, 2009 Hadde akkurat samme problem som deg.. Det jeg gjorde var å koble fra minuspolen på batteriet i ett minutt eller to, og vips var alt ved normalen etterpå Prøvde dette igår, men den er akkurat likens. Finnes det deksel som passer disse bilene med standard åpning for cd spiller? Stereoen som er der nå er jo på størrelse med et middels stort kjøleskap:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet November 12, 2009 Share Skrevet November 12, 2009 Hmm, merkli...Min har nå tatt kvelden fulstendig, men den fungerte 2 år etter reset'en! Jeg skal ikke ha uorginalt med deksel, synest det ser så jall ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå