matsn Skrevet November 5, 2009 Share Skrevet November 5, 2009 som topic sier. kan ikke ta vare på de da de ikke gikk under hjulbuene mine. kan byttes i felger som passer e46. ene felgen har en stor skrape og har en bulk der skrapen er. ingen problem å rette ut. 3 av felgene har dekk på. den som er skadet er uten dekk, men dekk følger med. 5mm mønster igjen på dekkene ca. michelin piracy dekk. greie sommerfelger å pusse å dulle med i vinter. kom med forslag på byttefelger. Bilde kan sendes på mms av skadet felg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChiP^ Skrevet November 5, 2009 Share Skrevet November 5, 2009 Har du noen bilder å slenge ut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsn Skrevet November 5, 2009 Forfatter Share Skrevet November 5, 2009 ikka av de aktuelle desverre men kan legge ut ett illustrasjonsfoto. kan evt ta bilder av felgene senere men med så dårlig mobil kamera som jeg har så er det egentlig ikke noe vits:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsn Skrevet November 8, 2009 Forfatter Share Skrevet November 8, 2009 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsn Skrevet November 9, 2009 Forfatter Share Skrevet November 9, 2009 ingen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_c Skrevet November 9, 2009 Share Skrevet November 9, 2009 e39 m5 eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsn Skrevet November 9, 2009 Forfatter Share Skrevet November 9, 2009 tror det er det ja. Men skal ta ett bilde i morgen å hive inn så ser man hvilken det er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsn Skrevet November 9, 2009 Forfatter Share Skrevet November 9, 2009 e39 m5 eller? likner veldig på de som jeg ser på bildet av bilen din. Så da er det nok e39 m5 ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsn Skrevet November 11, 2009 Forfatter Share Skrevet November 11, 2009 ingen her heller? hmmm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsn Skrevet November 15, 2009 Forfatter Share Skrevet November 15, 2009 bud eller bytte i noe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsn Skrevet November 17, 2009 Forfatter Share Skrevet November 17, 2009 opp med seg må vekk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsn Skrevet November 18, 2009 Forfatter Share Skrevet November 18, 2009 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kawa zxr Skrevet November 20, 2009 Share Skrevet November 20, 2009 Få ut et bilde du så hjelper det noe vannvitig. Er veldig inntresert men ikke før jeg får bilde av skaden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsn Skrevet November 20, 2009 Forfatter Share Skrevet November 20, 2009 skal ta og legge ut senere i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsn Skrevet November 21, 2009 Forfatter Share Skrevet November 21, 2009 bilde må sendes på mms da jeg ikke finner bildekabel til mobilen desverre. send nr på pm om noen vil ha bilder. selges billig. må vekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå