ADHD POWER Skrevet November 5, 2009 Share Skrevet November 5, 2009 Hei. min E46 320 m52b20 lader ikke. Jeg skifet dynamo og batteri for ca en måned siden da det ikke ladet da heller, og nå er probleme tilbake. Har skjekket børstene på dynamoen og de er helt fine. Noen som vet hva som kan være galt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kbteknik Skrevet November 5, 2009 Share Skrevet November 5, 2009 stelforbinnelse på batteri? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ADHD POWER Skrevet November 5, 2009 Forfatter Share Skrevet November 5, 2009 hva er det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ADHD POWER Skrevet November 5, 2009 Forfatter Share Skrevet November 5, 2009 jeg tok startkabler fra en annen bil og fikk startet min, og målte spenning direkte på dynamo, når jeg da tok av kablene datt spenningen til null. så dynamo er helt død. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet November 22, 2009 Share Skrevet November 22, 2009 er du sikker på at reima går riktig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glennski Skrevet November 22, 2009 Share Skrevet November 22, 2009 Enten så er det ledningsbrudd eller så er dynamoen kaputt. Og siden du har byttet dynamo så burde du kanskje følge ledningene og se. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå