Rotax8 Skrevet November 5, 2009 Share Skrevet November 5, 2009 forje helg så ble det kaldt i varmeaparattet på tomgang, blir varme ijenn når man gir gass, tempen stiger til 3/4 av og til. er det luft i systemet? men har sjekket under panseret og da hørte jeg en så surklelyd fra gass spjelet, men kåmmer ikke til å se, noen som har vorre plaget med dette på m20 motoren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet November 5, 2009 Share Skrevet November 5, 2009 Luft i systemet og gåen viskose. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rotax8 Skrevet November 5, 2009 Forfatter Share Skrevet November 5, 2009 viskose?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dekkbrenneren Skrevet November 5, 2009 Share Skrevet November 5, 2009 den som dra med radiatorvifta, er en slags olje inni der, sånn så når vannet blir varmt så blir det en annen viskositet på olja(tykkere) så drar denne me seg vifta. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rotax8 Skrevet November 5, 2009 Forfatter Share Skrevet November 5, 2009 ja før fan når du sier d så vet jeg jo:P hehe har funne feilen, er en pakning som er gåen på spjelet der det går vann inn og ut i samme kobling så den har sugd luft i systemet:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet November 5, 2009 Share Skrevet November 5, 2009 Kork pakning, bruk paknings lim/pasta når du skal ha det sammen igjen med ny. Den er lite festlig å få tett uten. Når du har skrudd av gasspjeldhuset en gang, så er du nok ikke sugen på å gjøre det om igjen med engang pga. lekkasje. Kjøp to stk. i samme slengen, det er mine tips. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rotax8 Skrevet November 7, 2009 Forfatter Share Skrevet November 7, 2009 okay Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå