jensemann23 Skrevet November 5, 2009 Skrevet November 5, 2009 http://cgi.ebay.com/ebaymotors/bmw-E39- ... ioQ5fVideo Er dette tjuvgods fra ribba stjålne biler? Omtrent alle slike ting jeg ser på ebay er fra de "landene" der
Andreasnicolai Skrevet November 5, 2009 Skrevet November 5, 2009 This auction is only for navigation computer MKIII and monitor, other items like wirings or map cd is not include in auction. Han gadd tydeligvis ikke å stjele med seg det, hehe. Neida, mye bra folk fra Øst-Europa, men vet jo aldri...
Just-turbodiesel Skrevet November 5, 2009 Skrevet November 5, 2009 litt av en tråd.. nok en tråd hvor nordmenn skal tro de er bedre enn andre? eller fremmer rasehat?! Jeg er nesten flau av å være norsk, alle pedofile i utlandene er jo norske trossalt.. Men men, jeg har lenge gitt opp den tilbakestående norske befolkningen, når de rødgrønne fortsatt sitter,toyota avensis er norges mest solgte bil og damene er verdas billigaste/lausaste, samt mannfolka i byene ser prikk like ut som damer, så kan man jo begynne å lure på hvorfor vi ENDA trur vi er noe!
jensemann23 Skrevet November 5, 2009 Forfatter Skrevet November 5, 2009 men absolutt alle sånne ting på ebay er jo fra Øst-Europa! Det kan vel ikke være en tilfeldighet...
mAZE Skrevet November 5, 2009 Skrevet November 5, 2009 Beklager, men tar å stenger denne jeg. Ellers kommer det helt sikkert bare til å bli diskusjoner av en annen verden.
Anbefalte innlegg