suck you Skrevet November 5, 2009 Share Skrevet November 5, 2009 acschnitzer,3delte,i 18tum,har 2 sett forskjellig et! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet November 5, 2009 Share Skrevet November 5, 2009 bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suck you Skrevet November 5, 2009 Forfatter Share Skrevet November 5, 2009 hei! mulig kamereten min har på tlf sin!jeg har gammel tlf! hvis du går inn på www.felgengarage.de så har han de felgene! hilsen anton! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet November 6, 2009 Share Skrevet November 6, 2009 Er det disse (rennsport 1)? Rett link til felger for slag inne på felgen-garage er HER Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Kimmern Skrevet November 6, 2009 Share Skrevet November 6, 2009 passer de e34 ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet November 6, 2009 Share Skrevet November 6, 2009 Lukter scam lang vei av denne tråden syns jeg. Tror trådstarter hadde lagt ut endel mer info, bilder og i det heletatt om han faktisk hadde eid felgene. "Øøøøhm, selger 4 sett med BBS Rs, passer så å si alle biler http://cgi.ebay.com/ebaymotors/BBS-RS-2 ... ccessories Dissa er det... En kompis av meg har mer bilder (=" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet November 6, 2009 Share Skrevet November 6, 2009 "Øøøøhm, selger 4 sett med BBS Rs, passer så å si alle biler Det sto jo sett av 4 8,5X17" der da men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet November 6, 2009 Share Skrevet November 6, 2009 Whæt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wideboy Skrevet Januar 30, 2010 Share Skrevet Januar 30, 2010 Pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Januar 30, 2010 Share Skrevet Januar 30, 2010 Fikk pm av han i november..med info om bredder og innpress og navn og nummer. Det er de felgene jeg har linket til. Virket ikke som noe scam.. Men etter jeg ga han noen råd ang posting av annonser... takket han for det og siden har jeg ikke hørt noe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå