askeladden Skrevet Mars 16, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2010 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
askeladden Skrevet April 16, 2010 Forfatter Share Skrevet April 16, 2010 bump bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
askeladden Skrevet Mai 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2010 har satt på to nye dekk 265-35-18 og oljeskift -4 mai Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
askeladden Skrevet Mai 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2010 ny pris 60 000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwm535i Skrevet Mai 31, 2010 Share Skrevet Mai 31, 2010 tikker den fortsatt ? mulig vanosen er på vei til å ta kvelden ?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
askeladden Skrevet Juni 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2010 tikker den fortsatt ?mulig vanosen er på vei til å ta kvelden ?! det er ikke noe lyd fra vanosen. det er ventil tikking Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwm535i Skrevet Juni 1, 2010 Share Skrevet Juni 1, 2010 ok hjalp det noe på tikkingen med olje skift ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
askeladden Skrevet Juni 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2010 ok hjalp det noe på tikkingen med olje skift ? nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet Juni 6, 2010 Share Skrevet Juni 6, 2010 interisert i en E30 325i 2dørs, nylakkert i mars? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
askeladden Skrevet Juni 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2010 interisert i en E30 325i 2dørs, nylakkert i mars? har du litt mer info og noen bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet Juni 7, 2010 Share Skrevet Juni 7, 2010 Orginal 325i, gådd ca 280 tusen, servo, spærre, nyoverhalt topp på rundt 250 tusen, byttet klutsj rundt samme tid. Nylakkert mars 2010 i lamborghini-orange invendig/utvendig (eks. motorrom) da ble kanaler, hjulbuer bake, framskjærmer og bakplate byttet. Påkostet utrolig masse de siste 12mnd, har masse kviteringer Understell: 60/40 supersport (tuv godkjent) Gule justerbare koni (hele veien) Powerflex foringer i bærearmer framme Nye bærekuler i forstilling Nye fjærbeinslager Dekk: Nye 15" vinterdekk på nylakkerte mim felger nylakkerte rondelfelger (7,5" x 16" framme 9" x 16") Interiør: Førerstol er ganske slitt men resten ser helt greit ut Skinn dørsider framme og bake M-tech ratt, matter, girskinn og håndbrekkskinn Tona ruter Eksteriør: Komplett m-tech styling hele veien Facelift lykter Uorginale baklykter ikke helt ferdig montert på bilde da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
askeladden Skrevet Juni 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2010 Orginal 325i, gådd ca 280 tusen, servo, spærre, nyoverhalt topp på rundt 250 tusen, byttet klutsj rundt samme tid. Nylakkert mars 2010 i lamborghini-orange invendig/utvendig (eks. motorrom) da ble kanaler, hjulbuer bake, framskjærmer og bakplate byttet. Påkostet utrolig masse de siste 12mnd, har masse kviteringerUnderstell: 60/40 supersport (tuv godkjent) Gule justerbare koni (hele veien) Powerflex foringer i bærearmer framme Nye bærekuler i forstilling Nye fjærbeinslager Dekk: Nye 15" vinterdekk på nylakkerte mim felger nylakkerte rondelfelger (7,5" x 16" framme 9" x 16") Interiør: Førerstol er ganske slitt men resten ser helt greit ut Skinn dørsider framme og bake M-tech ratt, matter, girskinn og håndbrekkskinn Tona ruter Eksteriør: Komplett m-tech styling hele veien Facelift lykter Uorginale baklykter ikke helt ferdig montert på bilde da pen bil, men ikke den eg e på jakt etter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg