AlXz Skrevet November 5, 2009 Share Skrevet November 5, 2009 BLE IKKE NOE AV DENNE DESSVERRE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iNthe Skrevet November 5, 2009 Share Skrevet November 5, 2009 skulle hatt bakskjermene. altså selve skallet når du har solgt alt annet. si ifra om det blir noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet November 5, 2009 Forfatter Share Skrevet November 5, 2009 Det skal jeg gjøre vettu Fyren måtte undersøke litt først.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CaS_E34 Skrevet November 9, 2009 Share Skrevet November 9, 2009 hmm hadde denne automatkassa passa i en 320isa tro? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet November 9, 2009 Forfatter Share Skrevet November 9, 2009 vet ikke hva den s'n står for, men 320ia tror jeg den skal passe på. Mulig annen utveksling, noen som vet?? Men den er nok solidere enn en vanlig 320 automat kasse, så det bør funke greit. Skulle fått et svar nå egentlig på om det blir noe eller ikke av denne.., men fikk ikke tak i fyren i går kveld. Håper på å få det avgjort iløpet av dagen. Aleksander Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CaS_E34 Skrevet November 9, 2009 Share Skrevet November 9, 2009 Det er bra kan du sende meg en pm event ang. pris hvis det blir aktuelt. er ute etter en kasse jeg ikke må betale en masse for... (S tror jeg bare står for Sport, hvis jeg ikke tar helt feil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuttifrutti Skrevet November 9, 2009 Share Skrevet November 9, 2009 Er kansje interissert i fram lyktene og framfangeren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
t_pedersen81 Skrevet November 9, 2009 Share Skrevet November 9, 2009 pris på setene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakonv Skrevet November 9, 2009 Share Skrevet November 9, 2009 Jeg skulle gjerne hatt skjermene og dørene (komplett). Hvor mye må jeg ut med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet November 9, 2009 Forfatter Share Skrevet November 9, 2009 Var bra respons her nå Skal svare dere når jeg vet mer om hva det blir til Ikke fått tak i fyren ennå.. :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet November 10, 2009 Forfatter Share Skrevet November 10, 2009 Ser ikke ut til at det blir noe.. Men skal gjørt et par forsøk til på å få tak i fyren.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå