Erik_88 Skrevet November 6, 2009 Skrevet November 6, 2009 Har noen deler til overs etter kjøp av en delebil. Der det ikke er satt noen pris er det bare å komme med bud. Recaro stoler som er trekkt opp av noe ymse slag, ser helt greit ut, men overhode ingen showfaktor over dette. Er et komplett interiør, dvs med fremstoler, sofa bak, dørsider foran og bak og skinnet rundt girspaken i samme "design". Svart med lilla/blått i midten. Omp ratt med nav til E30 1200,- Litt morsomt instrument til E30 Km stand 229370 Styling bakfanger til E30, har en del skader. + E36 M3 look sideskjørt. Har dessverre ikke bilder akkurat nå av de aktuelle sideskjørta. Koed bananmanifoil til E34 med M50 Koster ny 2300. Er så og si nytt. 1500,- Har også et M-TechII ratt til E36 som jeg vurderer og selge. Er i veldig bra stand. Koster nytt 2700 nytt hos koed. Går ikke for under halv pris hvertfall. Kan eventuelt byttes i M-TechII ratt til E30 i samme stand.
///MPower Skrevet November 6, 2009 Skrevet November 6, 2009 har du et delenr på det rattet? passer det e34 også? med airbag?
Erik_88 Skrevet November 6, 2009 Forfatter Skrevet November 6, 2009 Passer ikke E34 nei dessverre. Da hadde jeg hatt det i min E30
kbpE30 Skrevet November 8, 2009 Skrevet November 8, 2009 Har noen deler til overs etter kjøp av en delebil.Der det ikke er satt noen pris er det bare å komme med bud. Recaro stoler som er trekkt opp av noe ymse slag, ser helt greit ut, men overhode ingen showfaktor over dette. Er et komplett interiør, dvs med fremstoler, sofa bak, dørsider foran og bak og skinnet rundt girspaken i samme "design". Svart med lilla/blått i midten. Omp ratt med nav til E30 1200,- Litt morsomt instrument til E30 Km stand 229370 Styling bakfanger til E30, har en del skader. + E36 M3 look sideskjørt. Har dessverre ikke bilder akkurat nå av de aktuelle sideskjørta. Koed bananmanifoil til E34 med M50 Koster ny 2300. Er så og si nytt. 1500,- Har også et M-TechII ratt til E36 som jeg vurderer og selge. Er i veldig bra stand. Koster nytt 2700 nytt hos koed. Går ikke for under halv pris hvertfall. Kan eventuelt byttes i M-TechII ratt til E30 i samme stand. gammel biln min:) savn den litt
Flatshift Skrevet November 12, 2009 Skrevet November 12, 2009 Hva er fordelen med Bananmanifolden til M50?? er det noe forskjell??
Erik_88 Skrevet November 12, 2009 Forfatter Skrevet November 12, 2009 Nei det skal vel bli bedre effekt pga gjennomstrømninga går lettere, + at det blir en litt annen lyd, visstnok Det der med effekt må du bare ta med en klype salt, er ikke noe du merker vil jeg tro
kbpE30 Skrevet November 12, 2009 Skrevet November 12, 2009 max 2 hk. men så ser det jot bedre ut da:P og finere lyd
Erik_88 Skrevet November 13, 2009 Forfatter Skrevet November 13, 2009 Flatshift: Du får bare høre på kbpE30 her. Han som har hatt manifoilen tidligere:p Mystery: Vet ikke du. Kom med en pris du vil gi du;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå