eb racing Skrevet November 6, 2009 Skrevet November 6, 2009 På min e61 08mod. så sluttet nøkklene og virke og adaptive kjørelysene sluttet også og virke. Men etter 2 dager ca.begynte begge deler og virke igjen av seg selv,noe jeg syntes burde sjekkes ut hos bmw! Hentet bilen i går hos bmw og de hadde ikke funnet noen feil da de tok diagnose av den..! Noen her på forumet som har opplevd det samme,eller hørt om lignende problem?
BMWPower. Skrevet November 6, 2009 Skrevet November 6, 2009 Er det fjernstyring av sentral låsen på nøklene som ramlet ut?
eb racing Skrevet November 6, 2009 Forfatter Skrevet November 6, 2009 Yes,måtte putte nøkkelen i dørlåsen for og åpne døra...
BMWPower. Skrevet November 6, 2009 Skrevet November 6, 2009 Jobber på BMW selv, aldri vært borti at begge deler skjer på likt. Men antenne forsterkern er ofte et problem på E61, den sitter under spoileren i bakruta og går ofte i stykker av fukt "irrer i stykker". Var det kun adaptivt lys på den ene siden som kom som feil? Styrenheten til adaptive lys sitter på lykta og hender disse åsså blir ødelagt av fukt. Ville kontrollert disse tinga hvis d skjer igjen, men hørtes noe rart ut at begge ting kom og gikk.
eb racing Skrevet November 7, 2009 Forfatter Skrevet November 7, 2009 Takker for svar! Det var begge lysene som sluttet og virke,hovedlysene sto bare "stille" og de andre tente ikke når jeg svingte..! Hvis/når problemet dukker opp igjen så ba de meg komme innom på verkstedet mens problemet var der!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå