fast Dog Skrevet November 6, 2009 Share Skrevet November 6, 2009 Det gjelder den boksen som ligger under høyre kupefilter til E39! Er dette hjernen til bilen? Er dette det samme som styreenhet og Motorstyring? Fikk beskjed om denne boksen sendte ut en haug av feilkoder mellom himmel og jord og mest sannsynlig var ødelagt! Trenger da en ny en og lurer dermed om dette må inn for å programmeres? Hvoordan er det me startsperre og slikt? må jeg bytte nøkkel osv?? Har veldig lite peiling om dette så viss noen kunne tatt seg litt tid å skrevet litt om dette så hadde jeg blitt gla Hvor kan jeg forresten få fatt i slike boks brukt?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kbteknik Skrevet November 6, 2009 Share Skrevet November 6, 2009 ja det er hjernen til motoren der sitter der, den kan enkelt byttes, men den er svinedyr, tipper koed har hvis du ser nr der står på den.. du trenger ikke styre med og kode nøkler og slikt, det er ews systemet, og det sitter ikke i motorstyringen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KrHeLl Skrevet November 6, 2009 Share Skrevet November 6, 2009 ECU-en en svindyr, bmw prøvde å presse hele 10 000 ut av meg for ny Ikke F..... om jeg betalte det nå fikset jeg min selv da. Hvis du har noen kompiser med erfaring innen elektronikk så bær du få dem til å se på den før du kjøper ny. Kan ofte bare være en liten bagatell, dårlige lodde punkter eller en liten kortslutning. Du kan prøve å få tak i brukt ja, men da må du passe på å finne en av samme merke, modellnummer osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fast Dog Skrevet November 7, 2009 Forfatter Share Skrevet November 7, 2009 oki...da har jeg funnet meg noen par stykk som har denne boksen! Begge tallene stemmer! Er det bare å kjøpe da eller må jeg passe på noe mer?? Kan jeg bare ta ut den gamle og plugge i den nye å kjøre?? noe som jeg må passe på under bytte?? Vil ikke kortslutte eller ødelegge noe mer.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwm535i Skrevet November 7, 2009 Share Skrevet November 7, 2009 så lenge begge nr stemmer og det er gra samme produsent bosch/simens så er det bare å ta ut den gamle og sette i den nye. for å være på den sikkre siden kan du koble av batteriet så er det ikke noe strøm der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fast Dog Skrevet November 7, 2009 Forfatter Share Skrevet November 7, 2009 jepp..flott! Da prøver vi det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå