Raastad Skrevet November 6, 2009 Share Skrevet November 6, 2009 OK bil. I daglig bruk. EU-godkjent til mar-2010. Lite rust, noen småbulker, teknisk bra i stand. Motor bruker ikke olje!!! Jevnlig service utført av eier. Kun to eiere - en de siste 17 år. servo manuel Hadde bilen på eu og fikk mangel lapp 2 foringer i bakstilling og et bremserør som er svekket av rustangrep! men ingen hastverk å fikse enda for er jo en stund til den skal inn! bilen lå til 5000 på finn.no men måtte gi mer pga flere folk som var interisert! selges fordi jeg har parkert e30 for vintern og vill heller ha e30 som vinterbil, kan byttes mot d:) Selges for kun kr 13000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet November 6, 2009 Share Skrevet November 6, 2009 Denne sto jo nylig annonsert for 5000.- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raastad Skrevet November 6, 2009 Forfatter Share Skrevet November 6, 2009 som jeg skrev ja:) var 22 stk som ringte på den på 1 døgn, å jeg bodde like ved så sa jeg kunne komme hente den! folk bydde høyrer via telefon! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet November 6, 2009 Share Skrevet November 6, 2009 som jeg skrev ja:) var 22 stk som ringte på den på 1 døgn, å jeg bodde like ved så sa jeg kunne komme hente den! folk bydde høyrer via telefon! Var ikke for ødelegge salgstråden din på ingen måte. Virker som denne bilen absolutt er verd 13.000.- Står jo 518,er til 15-20.000.- på nettet. Kunne tenkt meg å kjøpt den der jeg. men akkurat nå er ikke økonomien enig Lykke til med salget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raastad Skrevet November 6, 2009 Forfatter Share Skrevet November 6, 2009 hehe går bra det:) helt allright bil for vintern osv! ikke noe prakteksemplar å se på, men syns det var trist å se e30en gå inn i verksted så da vill jeg heller ha e30 vinterbil:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet November 6, 2009 Share Skrevet November 6, 2009 hehe går bra det:) helt allright bil for vintern osv! ikke noe prakteksemplar å se på, men syns det var trist å se e30en gå inn i verksted så da vill jeg heller ha e30 vinterbil:) Send meg en PM hvis bilen ikke blir solgt Så kan det hende vi blir enige om noe Skulle gjerne hatt den der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blokkis Skrevet November 6, 2009 Share Skrevet November 6, 2009 Solgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bJQRN Skrevet November 7, 2009 Share Skrevet November 7, 2009 quote[bilen lå til 5000 på finn.no men måtte gi mer pga flere folk som var interisert!] Dette er piss, du ga 5000. Snakket med eier han påsto at han hadde lovd bort bilen til en som skulle se på den klokka 19.00 til prisen som sto. Jeg sa selv jeg kunne gi 7 lapper men denne karen var trofast. Unner deg bilen altså, men synes det er litt kjedlig med tanke på at du bare skal tjene penger på den. Hilsen sjalu jævel ^^, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet November 7, 2009 Share Skrevet November 7, 2009 quote[bilen lå til 5000 på finn.no men måtte gi mer pga flere folk som var interisert!]Dette er piss, du ga 5000. Snakket med eier han påsto at han hadde lovd bort bilen til en som skulle se på den klokka 19.00 til prisen som sto. Jeg sa selv jeg kunne gi 7 lapper men denne karen var trofast. Unner deg bilen altså, men synes det er litt kjedlig med tanke på at du bare skal tjene penger på den. Hilsen sjalu jævel ^^, Du kan faktisk ikke ha det mye greit,det er mye OT i salgstrådene her men dette var dagens.. lykke til med salget,ett kupp dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bJQRN Skrevet November 7, 2009 Share Skrevet November 7, 2009 Du kan faktisk ikke ha det mye greit,det er mye OT i salgstrådene her men dette var dagens..lykke til med salget,ett kupp dette Har det ikke greit, sry OT altså. Lykke til med salget bilen er absolutt verdt pengene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raastad Skrevet November 7, 2009 Forfatter Share Skrevet November 7, 2009 dette er ikke mye piss! jeg ga selv 8000 tusen vis folk vill vite det! ja budet var på 7 når jeg ringte å jeg sa jeg kunne komme å hente den for 8, bor 4 min unna han, åja jeg syns bilen er verdt mer enn 8000 kr så derfor la jeg den ut til 13, og han som skulle komme kl 19 trakk seg da budet på 7 kom inn, takk for at folk klarer å kommentere sånt noe, om jeg hadde gitt 1500 kr så har vel ikke det noe å si? ånei bilen er ikke solgt:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blokkis Skrevet November 7, 2009 Share Skrevet November 7, 2009 Virkelig mye drama det skulle bli a, hvor i vestfold holder du til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raastad Skrevet November 7, 2009 Forfatter Share Skrevet November 7, 2009 Bor rett i ved tønsberg:) stokke:) ypperlig vinterbil dette:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raastad Skrevet November 7, 2009 Forfatter Share Skrevet November 7, 2009 par nye bilder:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danniboy Skrevet November 7, 2009 Share Skrevet November 7, 2009 bilder innvendig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg