bjarne320 Skrevet November 6, 2009 Skrevet November 6, 2009 hvordan få papirer på orginalt m-tec understel e39 ska vere orginalt fra fab,men står ik i vognkort
Deep Dish Skrevet November 6, 2009 Skrevet November 6, 2009 Er det originalt så trenger du ikke å få det oppført i vognkortet....
bjarne320 Skrevet November 6, 2009 Forfatter Skrevet November 6, 2009 Er det originalt så trenger du ikke å få det oppført i vognkortet.... korleis finne eg ut om d er d eller ik da ?
Deep Dish Skrevet November 6, 2009 Skrevet November 6, 2009 Da sender du en mail til BMW Norge eller drar innom en BMW forhandler og ber om utskrift av utstyrslisten på bilen din...
bjarne320 Skrevet November 6, 2009 Forfatter Skrevet November 6, 2009 Da sender du en mail til BMW Norge eller drar innom en BMW forhandler og ber om utskrift av utstyrslisten på bilen din... takker
bjarne320 Skrevet November 6, 2009 Forfatter Skrevet November 6, 2009 bare ett spørsmål til har di d selv om bilen er impotert?
JTS77 Skrevet November 6, 2009 Skrevet November 6, 2009 Er det bare eg som har en side i instruksjonsboka der det står hvilket utstyr bilen er levert med?? Dette har eg i min iallfall, en svart "klistre inn" side fra fabrikken.
Wazu Skrevet November 6, 2009 Skrevet November 6, 2009 Har jeg verken på denne bilen eller forrige. Fikk min liste skrevet ut av GS.
Deep Dish Skrevet November 6, 2009 Skrevet November 6, 2009 På de aller fleste bilene så ligger utstyrslisten under baksetet. Bare napp opp sitteputen, så skal det ligge ett ark der med oversikt over utstyret bilen ble levert med..!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå