sammigun Skrevet November 7, 2009 Skrevet November 7, 2009 Jeg har fått mulighet til å plukke fritt fra en kondemnert -77 mod 633CSI idag lørdag 7/11. Det har vært motorbrann på denne, men bilen står helt komplett. Jeg skal ha noe selv, men ikke nøl med å ta kontakt, om det er noe du mangler... Send meg en mld eller ring på 92443014, siden jeg ikke er tilgjengelig på nett mens jeg holder på med denne...
sammigun Skrevet November 7, 2009 Forfatter Skrevet November 7, 2009 Bumper denne opp idet jeg går ut døra her hjemme. Denne bilen blir pressa til mandag, så ikke nøl med å tak kontakt om du trenger noe. Her er det ikke snakk om noen fantasipriser, men en god mulighet til å skaffe seg billige deler til en bil det gjerne ikke er så lett å få tak på til lenger.
sammigun Skrevet November 7, 2009 Forfatter Skrevet November 7, 2009 Bilen står på huggeren, er ikke min bil. Kondemnert, så jeg får ikke kjøpe den ut. Ville helst hatt hele bilen....
mrbatnes Skrevet November 7, 2009 Skrevet November 7, 2009 jeg villa plukka av alt. får solgt det seinere uansett tipper jeg på
sammigun Skrevet November 7, 2009 Forfatter Skrevet November 7, 2009 Ja, men det skal jo lagres også... Har igrunn absolutt mer enn nok på en lånt låve allerede, er redd jeg blir en skikkelig skrotnisse.... Seriøst, om dere vet om noen som kunne ha behov for noe, gi dem beskjed, og kontakt meg på 92443014, så ordner vi nok det som skulle mangle...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå