Endres Skrevet November 7, 2009 Share Skrevet November 7, 2009 Skulle parkere 320`n min idag, og da merket jeg at tomgangen var veldig lav. jeg opnet panseret og hørte en sivende lyd som kom fra innsuget. tror det er en paktning mellom innsuget og toppen. Er det skadelig for motoren om jeg kjører slik enstund, og kan jeg tette det midlertidig med silikon ens? Takker for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet November 7, 2009 Share Skrevet November 7, 2009 Den pipelyden har jeg også vert borti når den pakninga var dårlig, du kan prøve å tighte til litt, da forsvant min for en liten stund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tangorev Skrevet November 7, 2009 Share Skrevet November 7, 2009 hmm, om den trekker luft etter gasspjeldet har turtallet økt når dette ol. har hendt meg.. Om det er falskluft går bilen ofte dårligere.. Du vil få for fet eller mager blanding. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30_Dale Skrevet November 7, 2009 Share Skrevet November 7, 2009 Hvis du bruker startgass, vil du fort finne ut hvor den lekker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå