Tomsti Skrevet November 7, 2009 Share Skrevet November 7, 2009 Hei. Jeg driver og skal kjøpe noen skjøteklemmer til å få istand angel eyes`a til parklyset. Så kommer spørsmålet: hvilket kabeltversnitt skal jeg bruke på skjøteklemmene? er 3 forskjellige størrelser: 0,5–1 mm², 0,75–2,5 mm² og 4–6 mm² ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kbteknik Skrevet November 7, 2009 Share Skrevet November 7, 2009 det er enten 1 kvadrat du har der, så jeg hadde tatt nr 2 men kutting og lodding er best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomsti Skrevet November 7, 2009 Forfatter Share Skrevet November 7, 2009 kutting og lodding er ikke noe jeg har muligheter til dessverre, så jeg må gjøre hva jeg kan! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OKSE Skrevet November 7, 2009 Share Skrevet November 7, 2009 Får tak i skjøteklemmer med loddetinn. Bruker lighter til å smelte loddetinnet, og så er dei vanntette. Det viktigaste er at det blir tett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomsti Skrevet November 7, 2009 Forfatter Share Skrevet November 7, 2009 har du eksempler på skjøteklemmer med loddetrinn? fant ingenting når jeg søkte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomsti Skrevet November 7, 2009 Forfatter Share Skrevet November 7, 2009 kan den her funke? http://www.motornorge.no/baat/category- ... se-10.html sorry for de spørsmåla her asså. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwm535i Skrevet November 7, 2009 Share Skrevet November 7, 2009 ikke bruk de siste du har funnet. . . da ber du om problemer er ikke sikker på hvoe de har den typen med loddetinn i men så å si alle bilverksteder har også vet jeg wurth had disse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OKSE Skrevet November 7, 2009 Share Skrevet November 7, 2009 Wurth sine er dårlege. Dei beste er Relekta sine. Prøvde å kome inn på nettsida deira men det er tydeleg vis noko problem. Nettsida er relekta.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomsti Skrevet November 7, 2009 Forfatter Share Skrevet November 7, 2009 ser de har det på Wurth. Stikker innom der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwm535i Skrevet November 7, 2009 Share Skrevet November 7, 2009 bare ikke bruk for mye varme så er de fra wurth bra de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomsti Skrevet November 7, 2009 Forfatter Share Skrevet November 7, 2009 for varme? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå