LarsiPan Skrevet November 7, 2009 Skrevet November 7, 2009 Motoren selges. Kmstand, rundt 200 tusen. Mangler: Div. reimer dynamo utløserlager. clutch. vannpumpe. Motoren ble nylig tatt ut fra bil og fungerte som bare juling. de delene som er fjernet fra den er i bruk på min 3.5 motor. får med ecu, ledningsnett, luftfilter osv.. Kyrksæterøra, sør-trøndelag Bud.
LarsiPan Skrevet Januar 18, 2010 Forfatter Skrevet Januar 18, 2010 tja, betaler du 2k så skal du få den + motoren på kjøpet Orker nok ikke å plukke fra nesten komplett motor
e30mats Skrevet Januar 18, 2010 Skrevet Januar 18, 2010 trenger bare bunnpanna. trenger ikke to 2.8 litere liksom. det er jo ikke noe stress og ta av bunnpanna men.
LarsiPan Skrevet Januar 19, 2010 Forfatter Skrevet Januar 19, 2010 Er ikke noe stress å ta av bunnpanna, men som jeg sier, jeg orker ikke å plukke flere deler av den da jeg har lyst til å selge motoren
e30mats Skrevet Januar 19, 2010 Skrevet Januar 19, 2010 kk. det er greit. har fått skaffet meg en bunnpanne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå