tomsen Skrevet November 7, 2009 Share Skrevet November 7, 2009 Har kjøpt en 06 x3 som det er montert inn nevnte spiller. Dette fungerer forsovidt greit, men blir liksom ikke helt fornøyd med det, syntes det ser litt rart ut med en sånn type spiller der og så får jeg ikke brukt controll knappene på rattet. Tenkte å sette inn igjen orginalspilleren, men fikk meg en overaskelse da jeg prøvde på det. De som har montert pioneeren har klipt av alle ledn helt inn til den orginale kontakten og det ser ut som om det har blitt borte en del stikkere i kontakten. Så ikke mulig å få brukt den igjen.Er det noen plass en får kjøpt en sånn type kontakt uten å må kjøpe hele ledn nettet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirik845 Skrevet November 7, 2009 Share Skrevet November 7, 2009 vet ikke det men du får et adapter sånn at du brukt knappe på ratte.. men hjelper sikkert ikke så mye vis ledingenene er klipt da men.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomsen Skrevet November 8, 2009 Forfatter Share Skrevet November 8, 2009 Ja har sett at det er å få kjøpt, men som du sier kanskje ikke så lett å brukt det når orginalkontakten er ødelagt.. Fatter ikke at folk kan gjøre noe så dumt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå