Gå til innhold

vindu problemer E36 Coupe

Anbefalte innlegg

Skrevet

har bytta begge dørene på bilen, og på de nye dørene er det problemer med vindu, vindu går som normalt litt ned når jeg lukker opp døra og heiser seg igjen når døra blir lukka, men så er det ikke mulig og kjøre vindu ned som vanlig, går kun ca 3 cm av gangen, og samme opp igjen, og vis døra står åpen er det ikke mulig og kjøre vindu opp i det hele tatt, kun nedover. merker meg også at hvis vindu er delvis åpent så går det også litt ned når man åpner døra sånn som det vanligvis gjør når vindu er helt lukka også, noen som har vært borti lignende feil?

Skrevet

Hvilken av dem da? Jeg har prøvd og koble fra alle sammen også for og sjekke om det har blitt noen forskjeller sånn også

Skrevet

hmmm, har det samme på min, må "pulse" ned passasjer vinduet, det andre virker fint, men når jeg lukker opp fører døren går passasjer vinduet ned det hakket den skal når døren åpnes... blir ikke klok av det elektriske:)

er en E36 320 coupe

Skrevet
Trodde dette var komfortreléet, som jeg trodde lå under midtkonsollen?

funka fint på dem gamle dørene, så tviler på at det er noe inni bilen

Skrevet

skal vinduet gå ned litt når du åpner døra på e 36en? trodde bare det var på e46en? Hva er galt hvis den ikke gjør det? lukker seg fint igjen når døra går igjen og går ned når den skal ned..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...