Balsfjordingen Skrevet November 8, 2009 Skrevet November 8, 2009 Noen som har en diffuser til orginal bakfanger ? enkel eller dobbel. Samt kjørelysbrakket venstre og høyre side (grøftelys feste). send bilde og pris. (jeg betaler frakt) Mvh Arnt Mathisen
bmwkizn Skrevet November 9, 2009 Skrevet November 9, 2009 jeg har også en vanlig diffusor til original bakfanger liggende i fargen Swartz2
Balsfjordingen Skrevet November 9, 2009 Forfatter Skrevet November 9, 2009 krav på diffusern er at det ikke må være skader på den, og at den ikke er lakkert.
bmwkizn Skrevet November 10, 2009 Skrevet November 10, 2009 Tørr jeg spørre hvorfor du ikke vil ha en lakkert? er det original eller M3 diffusor du er ute etter?
Balsfjordingen Skrevet November 10, 2009 Forfatter Skrevet November 10, 2009 Kan godt være en M3 diffusor som passer til orginal. Mener at jeg ikke vil ha en rød, blå, rosa eller gul farge på den, men den grå/sorte fargen
bmwkizn Skrevet November 10, 2009 Skrevet November 10, 2009 Kan godt være en M3 diffusor som passer til orginal. Mener at jeg ikke vil ha en rød, blå, rosa eller gul farge på den, men den grå/sorte fargen Ok.Jeg har fortsatt en original (ikke M3) i blank sort den er ikke rød.blå,rosa eller gul
Balsfjordingen Skrevet November 10, 2009 Forfatter Skrevet November 10, 2009 Du kan ikke sende meg et bilde av den ?
bmwkizn Skrevet November 10, 2009 Skrevet November 10, 2009 Du kan ikke sende meg et bilde av den ? Kan se om jeg får tatt et bilde av den imorgen MERK. den jeg har er til enkel utløp på eksos. (ikke dobble rør bak)
Balsfjordingen Skrevet November 13, 2009 Forfatter Skrevet November 13, 2009 OPP, helst enkel utløp til eksos.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå