sv90 Skrevet November 8, 2009 Skrevet November 8, 2009 hallo trenger varmaparat motor/vifte til e36 318is coupe 92 modell med klima helst i bergen sånn at jeg kan hente det selv men er ikke et must mvh stian
AlXz Skrevet November 8, 2009 Skrevet November 8, 2009 Hørt med de som har sagt dem har her? http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=1 ... ight=vifte
sv90 Skrevet November 8, 2009 Forfatter Skrevet November 8, 2009 virket som det var til bil uten ac eller klima
AlXz Skrevet November 8, 2009 Skrevet November 8, 2009 Hmm.., daså :/ Ser det nå at det ikke står oppgitt.., han sendte meg pm om at han hadde ac/klima.. Så han trenger samme som deg.. Men må vel være noen som har. Har selv 3stk, men driver med ett bytte selv nå. Den ene er dårlig/rar og den siste vet jeg ikke ennå. Gir beskjed jeg om den ser ut til å funke, og du fortsatt trenger.
sv90 Skrevet November 8, 2009 Forfatter Skrevet November 8, 2009 Hmm.., daså :/Ser det nå at det ikke står oppgitt.., han sendte meg pm om at han hadde ac/klima.. Så han trenger samme som deg.. Men må vel være noen som har. Har selv 3stk, men driver med ett bytte selv nå. Den ene er dårlig/rar og den siste vet jeg ikke ennå. Gir beskjed jeg om den ser ut til å funke, og du fortsatt trenger. den er grei
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå